Home > Study Programmes > Datorzinātnes
vēlas iegūt zināšanas un pieredzi datorzinātnēs, lai varētu veidot karjeru kādā no šīs zinātnes novirzieniem, kur nepieciešamas eksperta līmeņa iemaņas
analītiķi/datorsistēmu inženieri, lietojumprogrammatūras izstrādes inženieri, programmatūras inženieri, mājas lapas izstrādātāju, informācijas drošības speciālistu, testēšanas inženieri, QA inženieri, automatizācijas risinājumu arhitektu, automatizācijas risinājumu izstrādātāju
definēt, aprakstīt un analizēt praktiskas datorzinātņu problēmas
atlasīt nepieciešamo informāciju un izmantot to, lai atrisinātu skaidri definētas problēmas
piedalīties programmatūras produktu izstrādē
demonstrēt izpratni par datorzinātņu lomu plašākā sociālā kontekstā
uzņemties atbildību par dalību programmatūras izstrādes projektos
Bakalaura programma datorzinātnēs ir viena no pieprasītākajām bakalaura programmām pasaulē. Izglītoti datorspeciālisti ar fundamentālām zināšanām datorzinātnēs, augstākajā matemātikā un datortehnoloģijās spēj patstāvīgi adaptēties profesionālam darbam mainīgas darba vides apstākļos. Programma tiek realizēta ciešā sadarbībā ar vadošajiem Latvijas un starptautiskiem IT uzņēmumiem. Lekcijas un praktiskās nodarbības vada augsti kvalificēti pilna laika akadēmiķi un vieslektori no ārzemēm. Iegūtās zināšanas dod iespēju absolventiem patstāvīgi adaptēties profesionālajam un mainīgajam darba tirgum, kā arī turpināt studijas maģistrantūrā.
Studiju maksa
Pilna laika | Nepilna laika | Tālmācība | |
---|---|---|---|
Studiju ilgums | 4 gadi | 5 gadi | gadi |
ES iedzīvotāji EUR/gadā | 2200 EUR * | 1760 EUR * | |
NVS valstu un Centrālāzijas valstu iedzīvotāji EUR/gadā | 2700 EUR | ||
Citu valstu iedzīvotājiem EUR/gadā | 3000 EUR |
* Ja semestra studiju maksa tiek dalīta mēneša maksājumos (5 maksājumi), studiju maksas apmērs palielinās par 100 euro semestrī.
Augstākā matemātika | 10 | 15.0 |
Datoru un datorsistēmu arhitektūra | 8 | 12.0 |
Datu bāzes un bankas | 4 | 6.0 |
Datu struktūras un algoritmi | 4 | 6.0 |
Diskrētā matemātika | 4 | 6.0 |
Objektorientētā programmēšana | 4 | 6.0 |
Operētājsistēmas | 4 | 6.0 |
Optimizācijas metodes | 2 | 3.0 |
Programmatūras izstrādes projektu vadība | 2 | 3.0 |
Programmatūras konstruēšanas tehnoloģija | 8 | 12.0 |
Programmēšana | 6 | 9.0 |
Programmēšanas valodu principi | 4 | 6.0 |
Sistēmas programmēšana | 4 | 6.0 |
Sistēmu modelēšana | 4 | 6.0 |
Skaitliskās metodes | 4 | 6.0 |
Statistisko datu datorapstrādes metodes | 4 | 6.0 |
Varbūtību teorija un matemātiskā statistika | 4 | 6.0 |
Angļu valoda karjeras vadībā | 2 | 3.0 |
Darba drošība, civilā un apkārtējās vides aizsardzība | 2 | 3.0 |
Ievads specialitātē | 2 | 3.0 |
Izstrāde .Net vidē | 2 | 3.0 |
Lietišķā komunikācija profesionālā darbībā | 2 | 3.0 |
Mobilo un tīkla aplikācijas izstrādē | 2 | 3.0 |
Profesionālā angļu valoda informācijas tehnoloģiju jomā | 6 | 9.0 |
Datu bāzes un bankas (KD) | 2 | 3.0 |
Diskrētā matemātika KD | 2 | 3.0 |
Objektorientētā programmēšana KD | 2 | 3.0 |
Programmēšana KD | 2 | 3.0 |
Bakalaura darbs (CS) | 10 | 15.0 |
Datortīkli | 8 | 12.0 |
Funkcionālā programmēšana | 2 | 3.0 |
Iebūvētās elektronikas iekārtas un to programmēšana | 2 | 3.0 |
Ievads intelektuālās sistēmās | 4 | 6.0 |
Kompilatoru projektēšana | 4 | 6.0 |
Loģiskā programmēšana | 2 | 3.0 |
Web-aplikāciju uzbūve | 2 | 3.0 |
Datorgrafikas algoritmiskie līdzekļi | 2 | 3.0 |
Datortīklu drošība | 2 | 3.0 |
Ievads lietotāja pieredzes (UX) dizainā | 2 | 3.0 |
Java aplikācijas izstrāde | 2 | 3.0 |
Latviešu valoda | 2 | 3.0 |
Svešvaloda | 2 | 3.0 |
Web-aplikāciju izstrādāšanas līdzekļi | 2 | 3.0 |
Brīvās izvēles priekšmets | 8 | 12.0 |
Lomonosova iela 1, Rīga, LV-1019, Latvija
Tālr.: +371 67 100 661