JAUNĀKAIS PROJEKTA VADĪTĀJS/-A

Prasības kvalifikācijai un kompetencēm:

  • augstākā izglītība, vēlams projektu vadības, finanšu līdzvērtīgā jomā;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē, labas angļu un  krievu valodas zināšanas;
  • LR darba likumdošanas pārzināšana;
  • pieredze projektu vadības jomā ne mazāka par 2 (diviem) gadiem;
  • labas iemaņas darbā ar datoru: MS Office, vēlama pieredze darbā ar programmām;
  • spēja strādāt patstāvīgi un komandā;
  • proaktīva darbošanās un iniciatīva;
  • ļoti labas komunikāciju un organizatoriskās prasmes;
  • augsta precizitāte un augsta atbildības sajūta;

Pienākumi:

  • Eiropas Savienības fondu, programmu un citu finansējuma avotu izmantošanas iespēju analīze;
  • Eiropas Savienības fondu, programmu dokumentācijas analīze, projektu koncepciju izveide un saskaņošana ar potenciālajiem partneriem, projektu pieteikumu sagatavošana;
  • sagatavot projekta pamatplānus, darbu izpildes struktūrplānu, personāla resursu un materiālo resursu, finanšu un kvalitātes plānu;
  • plānot un vadīt projekta riskus;
  • nodrošināt projekta plānu izpildes uzraudzību;
  • plānot piegādes un līgumus projekta ietvaros, kontrolēt līgumu izpildi;
  • veikt projekta izmaiņu vadību;
  • ievērot projekta tiesisko bāzi, starptautiskos un nacionālos projektu vadīšanas standartus;
  • veikt projekta dokumentāciju (starpatskaites, gala atskaites utt.);
  • noslēgt projektu, analizēt projekta izpildes pieredzi, veikt projekta pēc kalkulāciju;
  • vadīt un koordinēt cilvēkresursus projektā;
  • analizēt Izglītības un zinātnes nozares politikas un oficiālo dokumentāciju  Eiropas Savienības un Latvijas līmenī, savas kompetences ietvaros;
  • Augstskolas interešu pārstāvība, savas kompetences ietvaros, publiskā un privātā sektora iestādēs, organizācijās utml.
  • piesaistīt projektiem partnerus un uzturēt kontaktus;
  • aktuālo Latvijas un Eiropas Savienības publiskā sektora iestāžu izsludināto iepirkumu monitorings, analīze un dokumentu sagatavošana augstskolas interešu jomā;
  • veikt komunikāciju un lietišķo saraksti ar uzņēmuma darbiniekiem un iesaistītajām institūcijām saistībā ar projekta īstenošanas jautājumiem, kā arī atbalstīt uzņēmuma darbiniekus ar visiem administratīviem jautājumiem visos projekta posmos (t.sk. koordinēt sanāksmes telpu rezervēšanu, materiālu, prezentāciju sagatavošanu sanāksmei un sanāksmes protokolēšana).

Piedāvājam:

  • stabilu atalgojumu 1500 EUR bruto (atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai). Pēc pārbaudes termiņa pastāv iespēja par algas pieaugumu;
  • iespēju paaugstināt kvalifikāciju;
  • iespēju realizēt savas idejas un apgūt jaunas zināšanas;
  • profesionālu un atsaucīgu kolektīvu;
  • studiju maksas atlaidi studijām TSI;
  • izdevīgus nosacījumus TSI Sporta zāles apmeklējumiem.

CV līdz 30.07.2024. lūdzam iesūtīt sadaļā “Pieteikties” vai uz e-pastu pvad@tsi.lv! Vēršam uzmanību, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvēlēti otrajai atlases kārtai.

Pretendentu pieteikumos iekļauto personas datu apstrādes mērķis ir pretendentu atlases nodrošināšana. Personas datu apstrādes pārzinis ir AS “Transporta un sakaru institūts”. Pēc pretendenta atlases konkursa noslēgšanas, personas dati tiks dzēsti.

contact us