LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

Augstākās izglītības salīdzinošā analīze uz Latvijas, Igaunijas un Somijas piemēra

Bakalaura darbs sastāv no 4 nodaļām, kuru mērķis ir izzinot un izvēloties augstākās izglītības novērtēšanas kritērijus, veikt salīdzinošo analīzi uz Latvijas, Igaunijas un Somijas piemēra.Pirmā nodaļa palīdzēs izprast augstākās izglītības kvalitātes aspektus Latvijā, Igaunijā un Somijā, kā arī gūt pamatinformāciju par studentu, universitāšu skaitu izvēlētās valstīs.Darba otrā nodaļa ir vērsta augstākās izglītības novērtēšanas kritēriju izzināšanu un definēšanu, lai nodrošinātu objektīvu augstākās izglītības kvalitātes novērtēšanu.Trešā nodaļa ir veltīta informācijas apkopošana par augstākās izglītības izvēlētiem novērtēšanas kritērijiem Latvijā, Igaunijā un Somijā. Tiks aprakstīti tādi rādītāji kā: mācību programmu atbilstība Boloņas procesam, starptautisko studentu klātbūtne, absolventu nodarbinātības līmenis, starptautiskā reputācija un augstskolas reitingi, augstākās izglītības ieguve.Darba pēdējā nodaļa ir vērsta uz izvēlēto novērtēšanu kritēriju salīdzinošo analīzi, kas izrit no informācijas, kas tiek aprakstīta darba trešajā nodaļā.

Autors: Samanta Kuzņecova

Vadītājs: Veronika Siliņeviča

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Salīdzinoša analīze par tiešsaistes kazino riskiem Latvijā

Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām, kuru mērķis ir, pamatojoties uz salīdzinošo analīzi, izstrādāt priekšlikumu tiešsaistes kazino darbības uzlabošanai, Pirmā nodaļa palīdzēs izprast tiešsaistes kazino teorētiskos aspektus, faktorus, koncepcijas un darbības principus.Otrajā nodaļā ir atlasīti un salīdzināti 3 Latvijā populāri tiešsaistes kazino.Trešajā nodaļā analizēti tiešsaistes kazino darbības riski.

Autors: Sergejs Storožuks

Vadītājs: Marina Koževņikova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Ilgtspējīgas attīstības principu ieviešanas iespējas uzņēmuma mārketinga koncepcijā

Pirmajā nodaļā tiks aprakstīti ilgtspējīgas attīstības pamatprincipi uzņēmējdarbībā, kā arī mārketinga loma tās īstenošanā, kā tas ietekmē uzņēmumu, kā tie ir saistīti. Ar kādiem izaicinājumiem, īstenojot ilgtspējīgu attīstību, uzņēmums var saskarties, kā tas to ietekmē un kā tie savstarpēji saskan.Otrajā nodaļā tiks aplūkota apģērbu mazumtirdzniecība Latvijā, kāds ir tās ģeogrāfiskais sadalījums, kā tā ir strukturēta. Kādas iezīmes izmanto Latvijas uzņēmumi, lai piesaistītu pircējus. Un kā tagad patērētājs izprot vārdu ilgtspēja, kā viņš saprot tās nozīmi. Trešajā nodaļā tiks sniegta pamatinformācija un uzņēmuma vēsture. Kā uzņēmums ir konkurētspējīgs salīdzinājumā ar citiem uzņēmumiem. Kā uzņēmums pārzina ilgtspējīgas attīstības principus un kā uzņēmums tos piemēro.Ceturtajā nodaļā tiks definēti projekta mērķi uzņēmumam, kā uzņēmums "APRANGA" var plānot ilgtspējīgas attīstības principu ieviešanu mārketinga koncepcijā. Tiks mēģināts formulēt jauno mārketinga koncepciju, ņemot vērā ilgtspējīgas attīstības principus.

Autors: Valērija Isajeva

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Modernas aizņemtības formu aspekti.

Darba pirmajā daļā aplūkots modernās aizņemtības aspektu variāciju jēdziens un tā īpatnības. Turklāt tiek sniegta svarīgāko vēsturisko notikumu ģenēze, kas mainīja globālās nodarbinātības vēsturi.Darba otrajā daļā ir aplūkota uz hibrīdas aizņemtības jēdziena, tā nozīme un loma modernās aizņemtības jomā.Darba trešā daļā ir aplūkota darba devēju vispārēja hibrīdnodarbinātības modeli izmantošana Latvijā. Turklāt bālstoties uz ekspertu datiem lēmumu pieņemšanas metode, izmantojot jau esošās datu apstrādes metodes. Darbā gūtie dāti tiek izmanototi secinājumām par hibrīddarba metodes pielietojumu Latvijā, lai uzlābotu darba dēveju un dārbinieku pieredzi šajā jomā.

Autors: Valērija Makšanova

Vadītājs: Veronika Siliņeviča

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Konceptuālas pieejas izstrāde naftas un gāzes nozares mārketinga stratēģijas izveidei

Šī maģistra darba mērķis ir izstrādāt konceptuālu pieeju naftas un gāzes nozares uzņēmuma mārketinga stratēģijas veidošanai, maksimāli palielinot tirgus iespējas, attīstot ieinteresēto pušu iesaisti, kā arī nodrošinot ilgtermiņa ilgtspēju.Lai sasniegt pētījuma mērķi, šajā pētījumā ir atrisināti šādi pētījuma mērķi:● Izpētīt pašreizējās tirgus tendences, pamatojoties uz 4P, normatīvajiem regulējumiem, kā arī jaunām iespējām, pamatojoties uz literatūras apskatu, paraugprakses izpēti un mārketinga vadības profesionāļu intervēšanu.● Lai risinātu neizmantotos tirgus segmentus, novērtējot konkurentu stratēģijas, lai informētu par stratēģisko pozicionēšanu ar diferenciāciju.● Izstrādājiet konceptuālu pieeju, lai izveidotu spēcīgu 4P mārketinga stratēģiju, izmantojot digitālās tehnoloģijas, lai uzlabotu zīmola atpazīstamību, kā arī stiprinātu visu ieinteresēto pušu, piemēram, investoru un klientu, lojalitāti.

Autors: Vijay Singh Thakur

Vadītājs: Irina Kuzmina-Merlino

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View