LV EN

Augstākās izglītības salīdzinošā analīze uz Latvijas, Igaunijas un Somijas piemēra

Samanta Kuzņecova

ANOTĀCIJAS

Bakalaura darbs sastāv no 4 nodaļām, kuru mērķis ir izzinot un izvēloties augstākās izglītības novērtēšanas kritērijus, veikt salīdzinošo analīzi uz Latvijas, Igaunijas un Somijas piemēra.
Pirmā nodaļa palīdzēs izprast augstākās izglītības kvalitātes aspektus Latvijā, Igaunijā un Somijā, kā arī gūt pamatinformāciju par studentu, universitāšu skaitu izvēlētās valstīs.
Darba otrā nodaļa ir vērsta augstākās izglītības novērtēšanas kritēriju izzināšanu un definēšanu, lai nodrošinātu objektīvu augstākās izglītības kvalitātes novērtēšanu.
Trešā nodaļa ir veltīta informācijas apkopošana par augstākās izglītības izvēlētiem novērtēšanas kritērijiem Latvijā, Igaunijā un Somijā. Tiks aprakstīti tādi rādītāji kā: mācību programmu atbilstība Boloņas procesam, starptautisko studentu klātbūtne, absolventu nodarbinātības līmenis, starptautiskā reputācija un augstskolas reitingi, augstākās izglītības ieguve.
Darba pēdējā nodaļa ir vērsta uz izvēlēto novērtēšanu kritēriju salīdzinošo analīzi, kas izrit no informācijas, kas tiek aprakstīta darba trešajā nodaļā.
Autors: Samanta Kuzņecova
Līmenis: Bakalaurs
Gads: 2024
Darba valoda: Latviešu
Vadītājs: Ph. D., Veronika Siliņeviča
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Studiju programma: Uzņēmējdarbība un vadība

ATSLĒGVĀRDI

AUGSTĀKĀ IZGLĪTĪBA, KVALITĀTE, NOVĒRTĒŠANAS KRITĒRIJI, STUDENTI, SALĪDZINOŠĀ ANALĪZE