LV EN

Konceptuālas pieejas izstrāde naftas un gāzes nozares mārketinga stratēģijas izveidei

Vijay Singh Thakur

ANOTĀCIJAS

Šī maģistra darba mērķis ir izstrādāt konceptuālu pieeju naftas un gāzes nozares uzņēmuma mārketinga stratēģijas veidošanai, maksimāli palielinot tirgus iespējas, attīstot ieinteresēto pušu iesaisti, kā arī nodrošinot ilgtermiņa ilgtspēju.
Lai sasniegt pētījuma mērķi, šajā pētījumā ir atrisināti šādi pētījuma mērķi:
● Izpētīt pašreizējās tirgus tendences, pamatojoties uz 4P, normatīvajiem regulējumiem, kā arī jaunām iespējām, pamatojoties uz literatūras apskatu, paraugprakses izpēti un mārketinga vadības profesionāļu intervēšanu.
● Lai risinātu neizmantotos tirgus segmentus, novērtējot konkurentu stratēģijas, lai informētu par stratēģisko pozicionēšanu ar diferenciāciju.
● Izstrādājiet konceptuālu pieeju, lai izveidotu spēcīgu 4P mārketinga stratēģiju, izmantojot digitālās tehnoloģijas, lai uzlabotu zīmola atpazīstamību, kā arī stiprinātu visu ieinteresēto pušu, piemēram, investoru un klientu, lojalitāti.
Autors: Vijay Singh Thakur
Līmenis: Maģistrs
Gads: 2024
Darba valoda: Angļu
Vadītājs: Dr. oec., Irina Kuzmina-Merlino
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Studiju programma: Uzņēmējdarbība un vadība

ATSLĒGVĀRDI

MĀRKETINGA STRATĒĢIJA, KONCEPTUĀLĀ PIEEJA, NAFTAS UN GĀZES NOZARES UZŅĒMUMS