LV EN

Ilgtspējīgas attīstības principu ieviešanas iespējas uzņēmuma mārketinga koncepcijā

Valērija Isajeva

ANOTĀCIJAS

Pirmajā nodaļā tiks aprakstīti ilgtspējīgas attīstības pamatprincipi uzņēmējdarbībā, kā arī mārketinga loma tās īstenošanā, kā tas ietekmē uzņēmumu, kā tie ir saistīti. Ar kādiem izaicinājumiem, īstenojot ilgtspējīgu attīstību, uzņēmums var saskarties, kā tas to ietekmē un kā tie savstarpēji saskan.
Otrajā nodaļā tiks aplūkota apģērbu mazumtirdzniecība Latvijā, kāds ir tās ģeogrāfiskais sadalījums, kā tā ir strukturēta. Kādas iezīmes izmanto Latvijas uzņēmumi, lai piesaistītu pircējus. Un kā tagad patērētājs izprot vārdu ilgtspēja, kā viņš saprot tās nozīmi.
Trešajā nodaļā tiks sniegta pamatinformācija un uzņēmuma vēsture. Kā uzņēmums ir konkurētspējīgs salīdzinājumā ar citiem uzņēmumiem. Kā uzņēmums pārzina ilgtspējīgas attīstības principus un kā uzņēmums tos piemēro.
Ceturtajā nodaļā tiks definēti projekta mērķi uzņēmumam, kā uzņēmums "APRANGA" var plānot ilgtspējīgas attīstības principu ieviešanu mārketinga koncepcijā. Tiks mēģināts formulēt jauno mārketinga koncepciju, ņemot vērā ilgtspējīgas attīstības principus.
Autors: Valērija Isajeva
Līmenis: Bakalaurs
Gads: 2024
Darba valoda: Angļu
Vadītājs: Mg. oec., Oksana Skorobogatova
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Studiju programma: Uzņēmējdarbība un vadība

ATSLĒGVĀRDI

ILGTSPĒJA, ILGTSPĒJIGS MĀRKETINGS, SOCIĀLĀ ATBILDĪBA, ILGTSPEJĪGA ATTĪSTĪBA, EKOAPZIŅA