LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Inženierzinātņu fakultāte

Studiju programma: Avioinženierija

Vairāk...

Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Profesionālais bakalauriāts 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Turboventilatora dzinēja veiktspējas optimizācija, mainot lāpstiņas profilu

Šajā darbā ir aprakstīti detalizēti pētījumi, kas veikti, lai optimizētu lāpstiņu rindu ģeometrijas turboventilatora dzinējos, izmantojot analīzi ar skaitļošanas šķidruma dinamiku. Pētījums tika veikts sistemātiski, izmantojot teorētisko analīzi, kā arī skaitliskos aprēķinus, ko izmantoja, lai novērtētu divu dažādu lāpstiņu tipu aerodinamisko veiktspēju. Metodoloģija sastāvēja no asmeņu ģeometriju projektēšanas programmā SolidWorks, tīkla ģenerēšanas, izmantojot strukturētus un nestrukturētus elementus, un CFD simulācijas ANSYS Fluent, koncentrējoties uz kaskādes analīzi. Pētījums tika uzsākts ar divu šādu dizainu izstrādi: Blade Design 1 ar augstumu 1300 mm, akorda garumu 294 mm pie pamatnes un 700 mm 750 mm augstumā; Blade Design 2 līdzīgā augstumā, kas atšķiras tikai ar priekšējās malas diametru un akordu garumu dažādos šķērsgriezumos. Tas nodrošina detalizētu sasaistīšanu tā, ka sienas tuvumā esošie reģioni un kritiskās plūsmas funkcijas tiek atrisinātas ar atbilstošu izšķirtspēju.

Autors: Ajiksun Kumaradhas

Vadītājs: Adham Ahmed Awad Elsayed Elmenshawy

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Studiju programma: Avioinženierija

Vairāk...


Uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģija

DIGITĀLĀ MĀRKETINGA TEORĒTISKAIS PAMATS.Šajā sadaļā tiek aplūkoti digitālā mārketinga metodoloģiskie un teorētiskie pamati. Ievads šajā jomā sākas ar digitālā mārketinga galveno elementu apskatu. Autors analizē arī digitālā mārketinga stratēģijas, piemēram, satura mārketingu, SEO, kontekstuālo reklāmu, sociālo mediju stratēģijas utt.STRAUMĒŠANAS PAKALPOJUMU DIGITĀLAIS MĀRKETINGS.Šī tēma sniedz īsu ievadu par vadošajiem mūzikas straumēšanas pakalpojumiem visā pasaulē, to īsu aprakstu un īpašībām. Sadaļā ir parādīti arī statistikas dati par izvēlēto tirgu.EMPĪRISKAIS PĒTĪJUMS: LABĀKĀS PRAKSES.Šajā sadaļā ietilpst: Pētījumi un analīzes par labākajām digitālā mārketinga stratēģijām straumēšanas pakalpojumiem, kā arī stratēģiju veiktspējas salīdzinājums starp uzņēmumiem.REZULTĀTI.Šajā sadaļā ir aptauja un aptaujas rezultāti, jaunuzņēmumu tendenču ieguves analīze un tabula ar salīdzinātiem rezultātiem.

Autors: Eduards Aņisimovs

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Uzņēmuma efektivitātes palielināšana optimālo iepirkuma procedūru organizēšanas rezultātā

Pētījuma mērķis ir izpētīt un analizēt iepirkuma procedūru organizēšanu, to efektivitāti un tās palielināšanas iespējas uzņēmumā SIA ‘’MKStar’’.Bakalaura darba mērķa sasniegšanai autors izvirzīja sekojošus uzdevumus: 1) Izpētīt iepirkumu procedūru teorētiskos aspektus efektivitātes uzlabošanai. 2) Analizēt konkrēta nozares tirgus tendences. 3) Izpētīt pētāmo uzņēmumu un tā iepirkumu procedūras. 4) Veikt konkrētā uzņēmuma iepirkumu procedūru analīzi. 5) Balstoties uz pētījuma rezultātiem izveidot secinājumus un priekšlikumus par uzņēmuma efektivitātes palielināšanu.Pētījumā tika izmantotas tādas datu ieguves metodes, kā: dokumentu analīze, daļēji strukturētas ekspertu intervijas un sekundāro datu analīze.Darbā autors pamatā izmantoja tādas iepirkumu analīzes metodes, kā: ‘’Krājumu apgrozījums’’, ‘’Lean’’ metodi, kā arī izveidoja ‘’Kraļika matricu’’. Nozīmīgākie darba rezultāti saistās ar izejmateriālu piegādātāja kopēju sadarbību. Viens no veidiem kā sadarbību var optimizēt ir integrēt piegādātāja un pircēja iepirkumu programmatūras. Viena no problēmām, kas tika atklāta darba ietvaros ir piegādātāju noliktavu sadrumstalotība, kas attiecīgi ietekmē izejmateriālu pieejamību.

Autors: Rūdolfs Klāvs Baķis

Vadītājs: Renāte Indrika

Līmenis: Profesionālais bakalauriāts

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu

Table View
Text View