LV EN

Turboventilatora dzinēja veiktspējas optimizācija, mainot lāpstiņas profilu

Ajiksun Kumaradhas

ANOTĀCIJAS

Šajā darbā ir aprakstīti detalizēti pētījumi, kas veikti, lai optimizētu lāpstiņu rindu ģeometrijas turboventilatora dzinējos, izmantojot analīzi ar skaitļošanas šķidruma dinamiku. Pētījums tika veikts sistemātiski, izmantojot teorētisko analīzi, kā arī skaitliskos aprēķinus, ko izmantoja, lai novērtētu divu dažādu lāpstiņu tipu aerodinamisko veiktspēju. Metodoloģija sastāvēja no asmeņu ģeometriju projektēšanas programmā SolidWorks, tīkla ģenerēšanas, izmantojot strukturētus un nestrukturētus elementus, un CFD simulācijas ANSYS Fluent, koncentrējoties uz kaskādes analīzi. Pētījums tika uzsākts ar divu šādu dizainu izstrādi: Blade Design 1 ar augstumu 1300 mm, akorda garumu 294 mm pie pamatnes un 700 mm 750 mm augstumā; Blade Design 2 līdzīgā augstumā, kas atšķiras tikai ar priekšējās malas diametru un akordu garumu dažādos šķērsgriezumos. Tas nodrošina detalizētu sasaistīšanu tā, ka sienas tuvumā esošie reģioni un kritiskās plūsmas funkcijas tiek atrisinātas ar atbilstošu izšķirtspēju.
Autors: Ajiksun Kumaradhas
Līmenis: Bakalaurs
Gads: 2024
Darba valoda: Angļu
Vadītājs: Ph. D., Adham Ahmed Awad Elsayed Elmenshawy
Fakultāte: Inženierzinātņu fakultāte
Studiju programma: Avioinženierija

ATSLĒGVĀRDI

TURBOVENTILATORA LĀPSTIŅAS OPTIMIZĀCIJA, TURBOVENTILATORA LĀPSTIŅAS DIZAINS, CFD UZ BLADE