LV EN

Uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģija

Eduards Aņisimovs

ANOTĀCIJAS

DIGITĀLĀ MĀRKETINGA TEORĒTISKAIS PAMATS.
Šajā sadaļā tiek aplūkoti digitālā mārketinga metodoloģiskie un teorētiskie pamati. Ievads šajā jomā sākas ar digitālā mārketinga galveno elementu apskatu. Autors analizē arī digitālā mārketinga stratēģijas, piemēram, satura mārketingu, SEO, kontekstuālo reklāmu, sociālo mediju stratēģijas utt.
STRAUMĒŠANAS PAKALPOJUMU DIGITĀLAIS MĀRKETINGS.
Šī tēma sniedz īsu ievadu par vadošajiem mūzikas straumēšanas pakalpojumiem visā pasaulē, to īsu aprakstu un īpašībām. Sadaļā ir parādīti arī statistikas dati par izvēlēto tirgu.
EMPĪRISKAIS PĒTĪJUMS: LABĀKĀS PRAKSES.
Šajā sadaļā ietilpst: Pētījumi un analīzes par labākajām digitālā mārketinga stratēģijām straumēšanas pakalpojumiem, kā arī stratēģiju veiktspējas salīdzinājums starp uzņēmumiem.
REZULTĀTI.
Šajā sadaļā ir aptauja un aptaujas rezultāti, jaunuzņēmumu tendenču ieguves analīze un tabula ar salīdzinātiem rezultātiem.
Autors: Eduards Aņisimovs
Līmenis: Bakalaurs
Gads: 2024
Darba valoda: Angļu
Vadītājs: Ph. D., Olga Zervina
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Studiju programma: Uzņēmējdarbība un vadība

ATSLĒGVĀRDI

DIGITĀLAIS MĀRKETINGS, MEKLĒTĀJPROGRAMMU OPTIMIZĀCIJA, SPOTIFY DIGITĀLĀ MĀRKETINGA STRATĒĢIJA, APPLE MŪZIKAS ANALĪZE