LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Maģistrs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Maģistrs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Maģistrs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Maģistrs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Maģistrs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Personāla apmācības sistēmas novērtēšana organizācijā

Personāla mācībām ir izšķiroša nozīme organizācijas darbības uzlabošanā un stratēģisko mērķu sasniegšanā. Mācību programmu vērtēšana ietver iegūto zināšanu un prasmju, kā arī vispārējās darbinieku attīstības analīzi. Vērtēšana palīdz noteikt, vai finansiālie ieguldījumi mācībās ir pamatoti, un prognozēt, vai turpmāki ieguldījumi attaisnos cerības.Šī pētījuma mērķis ir vērtēt mācību programmas aviosabiedrībās, koncentrējoties uz to unikālajām mācību sistēmām un izstrādājot ieteikumus uzlabojumiem. Pētījumam ir uzdevumi:• Izpētīt personāla mācību sistēmu teorētiskos aspektus mūsdienu uzņēmumos, uzsverot ideju par organizāciju, kuras darbinieki mācās.• Analizēt un novērtēt esošās personāla mācību programmas, izmantojot divu organizāciju pieredzes izpēti.• Izstrādāt ieteikumus personāla mācību sistēmu efektivitātes uzlabošanai.Teorētisko aspektu un esošo mācību sistēmu analīze izceļ pašreizējās attiecīgo programmu stiprās un vājās puses. Pamatojoties uz šīm atziņām, ir izstrādāti konkrēti ieteikumi personāla mācību programmu uzlabošanai. Tie palīdz cilvēkresursu vadītājiem optimizēt mācību praksi un veicināt nepārtrauktu darbinieku pilnveidi, uzlabot individuālo sniegumu un sekmēt organizācijas stratēģisko mērķu sasniegšanu.

Autors: Aaliyah Lyubov Mikhaylova

Vadītājs: Ishgalei Ishmuhametov

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Riska faktori, kas ietekmē tirdzniecības darbības caurskatāmību finanšu tirgū

Pētījuma mērķis: noteikt riska faktorus, kas ietekmē finanšu iestāžu tirdzniecības darbības caurskatāmību finanšu tirgos.Pētījuma objekts: tirdzniecības darbības caurskatāmība finanšu tirgūPētījuma priekšmets: riska faktoru ietekme uz finanšu iestāžu tirdzniecības aktivitātēm.Pirmajā nodaļā ir sniegts pārskats par finanšu nozari Latvijā.Otrajā nodaļā ir ir ietverts teorētiskais pārskats par riska pārvaldību un tirdzniecības darbību tirgus caurspīdīgumu finanšu sektorā.Trešajā nodaļā ir sniegta informācija par riskiem, kas ietekmē tirgus caurskatāmību tirdzniecības operācijās.

Autors: Aleksandra Fesjuka

Vadītājs: Jeļena Popova

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Pārmaiņu vadība sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumos digitālajā ekonomikā

Pirmajā nodaļā aprakstīts, ka, balstoties uz digitālajām platformām kā galveno ražošanas faktoru, tiek pārveidotas darba attiecības un darba funkcijas. Mūsdienu ekonomikā tiek pārveidotas dažādas nozares un aktivitātes, veidojas jaunas nozares, kas balstītas tikai uz jaunu tehnoloģiju izmantošanu.Otrajā nodaļā ir aprakstīts, ka ēdināšanas nozare ir ļoti konkurētspējīga Latvijas tirgū. Darba tirgus transformācijas kontekstā notiek izmaiņas prasībās darbiniekiem, kas saistītas ar viņu personības attīstību un personības izaugsmes vēlmi. Digitalizācija pārveido esošās darbavietas, pieprasot darbiniekiem jaunas prasmes, lai veiktu jaunus uzdevumus, un nepieciešama pastāvīga apmācība.Trešajā nodaļā ir aprakstīts, ka tirgus ekonomikā digitālā biznesa transformācija var veicināt izaugsmi, produktivitāti un konkurētspēju. Digitalizācija ļauj samazināt cilvēku kļūdu risku un atbrīvot speciālistu laiku svarīgāku jautājumu risināšanai.Ceturtajā nodaļā ir analizētas uzņēmuma galvenās darbības un problēmzonas, analizētas un piedāvātas perspektīvas koncepcijas esoša uzņēmuma personāla vadībai Latvijas sabiedriskās ēdināšanas tirgū, jo mūsdienu mainīgajos apstākļos personāls ir uzņēmuma galvenā vērtība.

Autors: Alīna Uļjanovska

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Mākslīgā intelekta izmantošana cilvēkresursu vadībā

Mākslīgā intelekta (MI) integrācija cilvēkresursu pārvaldības procesos ir jauna izpētes un praktiskā pielietojuma joma. Plašā mākslīgā intelekta tehnoloģiju ieviešana rada potenciālu būtiskām pārmaiņām produktos, inovācijas procesos un uzņēmējdarbības modeļo. Pētījuma mērķis ir izstrādāt sistēmu efektīvai MI izmantošanai cilvēkresursu vadībā.Pētījuma priekšmets ir uz MI balstīti risinājumi cilvēkresursu pārvaldībā. Pētījuma objekts ir cilvēkresursu vadības procesi.Lai rūpīgi pārbaudītu MI efektīvu izmantošanu cilvēkresursu pārvaldības jomā, tika izmantota daudzpusīga pētniecības pieeja: literatūras apskats, gadījumu izpēte, darbinieku aptaujas, intervijas ar cilvēkresursu ekspertiem.Šī pētījuma laikā autore akcentēja mūsdienu cilvēkresursu pārvaldības aspektus, kurus var uzlabot, izmantojot MI tehnoloģijas; izveidoja sarakstu ar ieteicamajām praksēm, lai integrētu uz MI balstītus risinājumus cilvēkresursu pārvaldībā; izstrādāja MI rīku ieviešanas sistēmu un noskaidroja, ka cilvēkresursu ekspertu un darbinieku kopējais skatījums uz MI cilvēkresursu pārvaldības ietvaros šķiet optimistisks.Šim pētījumam ir gan teorētiska, gan praktiska nozīme, virzot progresu teorētiskajās zināšanās, informējot organizācijas praksi un veidojot darba nākotni digitālajā laikmetā.

Autors: Ana Enache

Vadītājs: Yulia Stukalina

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Sociālo mediju loma ekotūrisma veicināšanai

Atslēgvārdi EKOTŪRISMS, SOCIĀLIE MEDIJI, VEICINĀŠANA, INDIJAPētījuma mērķis ir novērtēt sociālo mediju ietekmi uz ekotūrisma veicināšanu Indijā. Pētījuma priekšmets ir sociālo mediju ietekme uz ekotūrisma pievilcības veicināšanu Indijā. Pētījuma objekts ir ekotūrisms Indijā. Pētījuma mērķi ir sekojošie: veikt teorētisko apskatu par sociālajiem medijiem un to ietekmi uz ekotūrisma veicināšanu; veikt nozares analīzi par ekotūrismu Indijā; izstrādāt empīriskā pētījuma metodoloģiju un veikt aptauju un intervijas par sociālo mediju ietekmi uz ekotūrisma pievilcību; sniegt ieteikumus ekotūrismā iesaistītajiem uzņēmuma vadītājiem sociālo mēdiju izmantošanā ekotūrisma pievilcības veicināšanai. Rezultāti liecina, ka tūrisma attīstības izmaiņās ir ievērojama sociālo mediju loma, īpaši ilgtspējīgā tūrisma un ekotūrisma veicināšanas kontekstā. Sociālie mediji iedvesmo cilvēkus izvēlēties ekotūrismu, ja publikāciju saturs ir saistošs, vizuāli bagāts un satur praktisku informāciju; sociālie mēdiji kalpo kā informācijas avots par galamērķiem, pieejamajām aktivitātēm, naktsmītnēm un transporta iespējām, kā arī ietekmējot lēmumu pieņemšanu.

Autors: Navjot Kaur

Vadītājs: Yulia Stukalina

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View