LV EN

Sociālo mediju loma ekotūrisma veicināšanai

Navjot Kaur

ANOTĀCIJAS

Atslēgvārdi
EKOTŪRISMS, SOCIĀLIE MEDIJI, VEICINĀŠANA, INDIJA
Pētījuma mērķis ir novērtēt sociālo mediju ietekmi uz ekotūrisma veicināšanu Indijā. Pētījuma priekšmets ir sociālo mediju ietekme uz ekotūrisma pievilcības veicināšanu Indijā. Pētījuma objekts ir ekotūrisms Indijā. Pētījuma mērķi ir sekojošie: veikt teorētisko apskatu par sociālajiem medijiem un to ietekmi uz ekotūrisma veicināšanu; veikt nozares analīzi par ekotūrismu Indijā; izstrādāt empīriskā pētījuma metodoloģiju un veikt aptauju un intervijas par sociālo mediju ietekmi uz ekotūrisma pievilcību; sniegt ieteikumus ekotūrismā iesaistītajiem uzņēmuma vadītājiem sociālo mēdiju izmantošanā ekotūrisma pievilcības veicināšanai. Rezultāti liecina, ka tūrisma attīstības izmaiņās ir ievērojama sociālo mediju loma, īpaši ilgtspējīgā tūrisma un ekotūrisma veicināšanas kontekstā. Sociālie mediji iedvesmo cilvēkus izvēlēties ekotūrismu, ja publikāciju saturs ir saistošs, vizuāli bagāts un satur praktisku informāciju; sociālie mēdiji kalpo kā informācijas avots par galamērķiem, pieejamajām aktivitātēm, naktsmītnēm un transporta iespējām, kā arī ietekmējot lēmumu pieņemšanu.
Autors: Navjot Kaur
Līmenis: Maģistrs
Gads: 2024
Darba valoda: Angļu
Vadītājs: Dr.sc.administr. , Yulia Stukalina
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Studiju programma: Uzņēmējdarbība un vadība

ATSLĒGVĀRDI

EKOTŪRISMS, SOCIĀLIE MEDIJ, VEICINĀŠANA, INDIJA