LV EN

Pārmaiņu vadība sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumos digitālajā ekonomikā

Alīna Uļjanovska

ANOTĀCIJAS

Pirmajā nodaļā aprakstīts, ka, balstoties uz digitālajām platformām kā galveno ražošanas faktoru, tiek pārveidotas darba attiecības un darba funkcijas. Mūsdienu ekonomikā tiek pārveidotas dažādas nozares un aktivitātes, veidojas jaunas nozares, kas balstītas tikai uz jaunu tehnoloģiju izmantošanu.
Otrajā nodaļā ir aprakstīts, ka ēdināšanas nozare ir ļoti konkurētspējīga Latvijas tirgū. Darba tirgus transformācijas kontekstā notiek izmaiņas prasībās darbiniekiem, kas saistītas ar viņu personības attīstību un personības izaugsmes vēlmi. Digitalizācija pārveido esošās darbavietas, pieprasot darbiniekiem jaunas prasmes, lai veiktu jaunus uzdevumus, un nepieciešama pastāvīga apmācība.
Trešajā nodaļā ir aprakstīts, ka tirgus ekonomikā digitālā biznesa transformācija var veicināt izaugsmi, produktivitāti un konkurētspēju. Digitalizācija ļauj samazināt cilvēku kļūdu risku un atbrīvot speciālistu laiku svarīgāku jautājumu risināšanai.
Ceturtajā nodaļā ir analizētas uzņēmuma galvenās darbības un problēmzonas, analizētas un piedāvātas perspektīvas koncepcijas esoša uzņēmuma personāla vadībai Latvijas sabiedriskās ēdināšanas tirgū, jo mūsdienu mainīgajos apstākļos personāls ir uzņēmuma galvenā vērtība.
Autors: Alīna Uļjanovska
Līmenis: Maģistrs
Gads: 2024
Darba valoda: Angļu
Vadītājs: Mg. oec., Oksana Skorobogatova
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Studiju programma: Uzņēmējdarbība un vadība

ATSLĒGVĀRDI

SABIEDRISKĀS ĒDINĀŠANAS TIRGUS, RESTORĀNU BIZNESS, CILVĒKRESURSU VADĪBA, DIGITĀLĀ EKONOMIKA, IZMAIŅU VADĪBA