LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Salīdzinoša analīze par tiešsaistes kazino riskiem Latvijā

Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām, kuru mērķis ir, pamatojoties uz salīdzinošo analīzi, izstrādāt priekšlikumu tiešsaistes kazino darbības uzlabošanai, Pirmā nodaļa palīdzēs izprast tiešsaistes kazino teorētiskos aspektus, faktorus, koncepcijas un darbības principus.Otrajā nodaļā ir atlasīti un salīdzināti 3 Latvijā populāri tiešsaistes kazino.Trešajā nodaļā analizēti tiešsaistes kazino darbības riski.

Autors: Sergejs Storožuks

Vadītājs: Marina Koževņikova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Ilgtspējīgas attīstības principu ieviešanas iespējas uzņēmuma mārketinga koncepcijā

Pirmajā nodaļā tiks aprakstīti ilgtspējīgas attīstības pamatprincipi uzņēmējdarbībā, kā arī mārketinga loma tās īstenošanā, kā tas ietekmē uzņēmumu, kā tie ir saistīti. Ar kādiem izaicinājumiem, īstenojot ilgtspējīgu attīstību, uzņēmums var saskarties, kā tas to ietekmē un kā tie savstarpēji saskan.Otrajā nodaļā tiks aplūkota apģērbu mazumtirdzniecība Latvijā, kāds ir tās ģeogrāfiskais sadalījums, kā tā ir strukturēta. Kādas iezīmes izmanto Latvijas uzņēmumi, lai piesaistītu pircējus. Un kā tagad patērētājs izprot vārdu ilgtspēja, kā viņš saprot tās nozīmi. Trešajā nodaļā tiks sniegta pamatinformācija un uzņēmuma vēsture. Kā uzņēmums ir konkurētspējīgs salīdzinājumā ar citiem uzņēmumiem. Kā uzņēmums pārzina ilgtspējīgas attīstības principus un kā uzņēmums tos piemēro.Ceturtajā nodaļā tiks definēti projekta mērķi uzņēmumam, kā uzņēmums "APRANGA" var plānot ilgtspējīgas attīstības principu ieviešanu mārketinga koncepcijā. Tiks mēģināts formulēt jauno mārketinga koncepciju, ņemot vērā ilgtspējīgas attīstības principus.

Autors: Valērija Isajeva

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Modernas aizņemtības formu aspekti.

Darba pirmajā daļā aplūkots modernās aizņemtības aspektu variāciju jēdziens un tā īpatnības. Turklāt tiek sniegta svarīgāko vēsturisko notikumu ģenēze, kas mainīja globālās nodarbinātības vēsturi.Darba otrajā daļā ir aplūkota uz hibrīdas aizņemtības jēdziena, tā nozīme un loma modernās aizņemtības jomā.Darba trešā daļā ir aplūkota darba devēju vispārēja hibrīdnodarbinātības modeli izmantošana Latvijā. Turklāt bālstoties uz ekspertu datiem lēmumu pieņemšanas metode, izmantojot jau esošās datu apstrādes metodes. Darbā gūtie dāti tiek izmanototi secinājumām par hibrīddarba metodes pielietojumu Latvijā, lai uzlābotu darba dēveju un dārbinieku pieredzi šajā jomā.

Autors: Valērija Makšanova

Vadītājs: Veronika Siliņeviča

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Organizācijas personāla darba motivēšanas sistēmas pilnveidošana.

Šī bakalaura darba mērķis ir izpētīt teorētiskos aspektus un izstrādāt pasākumus motivācijas sistēmas uzlabošanai organizācijā. Darba teorētiskajā apskatā tiek aplūkots un analizēts personāla darba motivācijas aspekts, izceļot motivāciju kā galveno veiksmes faktoru jebkurā organizācijā. Īpašs uzsvars tiek likts uz motivāciju organizatoriskā kontekstā, un minētie piemēri parāda veiksmīgus darbinieku motivācijas uzlabojumus.Bakalaura darbā aplūkotas dažādas pētniecības metodes un procedūras, kas attiecas uz darbinieku motivāciju organizācijā. Tiek veikta detalizēta uzņēmuma darbības un motivācijas sistēmas analīze, identificējot galvenās iezīmes un veicot visaptverošu pašreizējo darbinieku motivēšanas metožu pārskatu. Papildus aprakstīti nosacījumi un dažāda veida pētījuma metodoloģijas, kas attiecas uz uzņēmuma motivācijas sistēmu, kā arī aprakstīta metodoloģija darbinieku aptauju rezultātu analīzei.Pētījumā rūpīgi analizēti visi uzņēmumā esošās motivācijas sistēmas aspekti. Pamatojoties uz aptaujas rezultātiem un atklājumiem, liela uzmanība tiek veltīta motivācijas paaugstināšanai un atbilstošu ieteikumu formulēšanai uzņēmuma motivācijas sistēmas vadības pilnveidošanai.

Autors: Yury Klyhun

Vadītājs: Ishgalei Ishmuhametov

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Digitālā mārketinga aktivitāšu izstrāde Kure Pizza

Šis pētījums izpēta digitālā mārketinga aktivitāšu attīstību picēriju ēdināšanas uzņēmumos Azerbaidžānas ēdināšanas nozarē. Sakarā ar straujajām patērētāju uzvedības izmaiņām un pieaugošo konkurentu skaitu ēdināšanas nozarē, restorāniem ir jāpieņem un jāievieš digitālā mārketinga aktivitātes, lai efektīvi iesaistītos ar mērķa patērētāju bāzi. Pētījumā tiek aplūkota vispārējā situācija un pašreizējās tendences Azerbaidžānas ēdināšanas nozarē. Izmantojot tādas pētījumu metodes kā labākās prakses salīdzināšana, konkurences salīdzināšana, aptaujas un intervijas, autors cenšas identificēt un ieteikt digitālā mārketinga aktivitātes picērijai, lai uzlabotu iesaisti ar patērētājiem un palielinātu pārdošanas apjomu, uzlabojot tās tiešsaistes klātbūtni un digitālā mārketinga centienus.

Autors: Zahid Pashayev

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View