LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

Uzbekistānas loģistikas nozares uzlabošana, integrējot viedo tehnoloģiju

Šī pētījuma galvenais mērķis ir vispusīgi novērtēt viedo tehnoloģiju integrāciju Uzbekistānas loģistikas sektorā. Pētījuma mērķa sasniegšanai autors izmantoja jauktu metodi, apvienojot gan kvalitatīvo, gan kvantitatīvo. Attiecībā uz primārajiem datiem pētījuma autors izmantoja loģistikas profesionāļu un potenciālo lietotāju aptauju, lai izprastu viņu informētību, uztvertos ieguvumus un bažas par viedo tehnoloģiju integrāciju Uzbekistānā. Pētījuma noslēgumā, pamatojoties uz rezultātiem, autors sniedz secinājumus un ieteikumus viedo tehnoloģiju integrācijai Uzbekistānas loģistikas sektorā.

Autors: Otabek Usmanov

Vadītājs: Berdymyrat Ovezmyradov

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


INFORMĀCIJAS SISTĒMAS IETVARS ES ILGTSPĒJAS ZIŅOŠANAI

ANOTĀCIJAMaģistra darbs “Informācijas sistēmas ietvars ES ilgtspējas ziņošanai”. Darba autore Sanita Bringmane, zinātniskais vadītājs Profesors Dr. Habil.sc.ing. Igors Kabaškins. Maģistra darba mērķis ir izstrādāt ilgtspējas ziņošanas sistēmas ietvaru, kuru uzņēmumi un organizācijas var izmantot sistēmas izstrādāšanai un ieviešanai. Maģistra darbā piedāvātais ilgstpējas ziņošanas sistēmas ietvars var kalpot kā pamats sistēmas izstrādei, palīdzot uzņēmumiem vadīt sarežģīto ilgtspējas ziņošanas procesu. Maģistra darbs sastāv no 4 daļām, darbā ietverts ESRS standartu prasību un kritēriju apkopojums, un detalizēta informācija par ziņošanas galvenajām tēmām: Vides, Sociālajiem un Pārvaldības faktoriem. Tam seko infromācija par ziņošanas sistēmu veidiem, lietošanas sistēmu diagramma, ilgstējas sistēmas ietvars un sistēmas arhitektūras izklāsts. Darbā iekļauta arī ceļa karte sistēmas ieviešanai, un darba noslēgumā ir praktiskais piemērs par vides datu ilgstpējas ziņošanas pieejas skaidrojumu, pielikumā pievienoti iespējamie aprēķinu piemēri uzņēmumam, kā arī secinājumi darba noslēgumā.

Autors: Sanita Bringmane

Vadītājs: Igors Kabaškins

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Personiskās informācijas pārvaldībā izmantojot Adaptīvās informācijas sistēmas

Mūsdienās cilvēkiem ir grūtības organizēti un efektīvi apstrādāt savu personisko informāciju. Vidēji lietotājs patērē aptuveni 74 Gb dienā (Heim, 2017), kas veicina informācijas pārslodzi un ierobežo informācijas apjomu, ko cilvēka prāts spēj apstrādāt.Cilvēka unikalitātes dēļ visiem cilvēkiem ir dažādas informācijas preferences. Adaptīvās informācijas sistēmas (AIS) ir salīdzinoši jauns pētniecības virziens informācijas zinātnes, cilvēka un datora mijiedarbības un mākslīgā intelekta krustcelēs. Tā ir alternatīva tradicionālajai "viens izmērs der visiem" pieejai informācijas sistēmu izstrādē.Ņemot vērā, ka informācijas pārslodze ir lietotāja personiska problēma, AIS ļauj iekļaut adaptācijas procesu informācijas sistēmā, aktivizē pastiprināšanas mācīšanos zināšanu veidošanai par lietotāja uzvedību informācijas apstrādē. Kā nākamo soli apkopotās zināšanas AIS izmanto pašpielāgošanās izmaiņu veikšanai sistēmas iekšienē ar galīgo mērķi samazināt informācijas pārslodzi.Šajā pētījumā tika piedāvāts jauns veids, kā apstrādāt un kontrolēt informācijas pārslodzi, izmantojot AIS, kam ir jāņem vērā un jāpielāgojas lietotāja personīgajai pieredzei personas informācijas apstrādē.

Autors: Sergejs Paškovskis

Vadītājs: Boriss Mišņevs

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Konceptuālas pieejas izstrāde naftas un gāzes nozares mārketinga stratēģijas izveidei

Šī maģistra darba mērķis ir izstrādāt konceptuālu pieeju naftas un gāzes nozares uzņēmuma mārketinga stratēģijas veidošanai, maksimāli palielinot tirgus iespējas, attīstot ieinteresēto pušu iesaisti, kā arī nodrošinot ilgtermiņa ilgtspēju.Lai sasniegt pētījuma mērķi, šajā pētījumā ir atrisināti šādi pētījuma mērķi:● Izpētīt pašreizējās tirgus tendences, pamatojoties uz 4P, normatīvajiem regulējumiem, kā arī jaunām iespējām, pamatojoties uz literatūras apskatu, paraugprakses izpēti un mārketinga vadības profesionāļu intervēšanu.● Lai risinātu neizmantotos tirgus segmentus, novērtējot konkurentu stratēģijas, lai informētu par stratēģisko pozicionēšanu ar diferenciāciju.● Izstrādājiet konceptuālu pieeju, lai izveidotu spēcīgu 4P mārketinga stratēģiju, izmantojot digitālās tehnoloģijas, lai uzlabotu zīmola atpazīstamību, kā arī stiprinātu visu ieinteresēto pušu, piemēram, investoru un klientu, lojalitāti.

Autors: Vijay Singh Thakur

Vadītājs: Irina Kuzmina-Merlino

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View