LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Personāla apmācības sistēmas novērtēšana organizācijā

Personāla mācībām ir izšķiroša nozīme organizācijas darbības uzlabošanā un stratēģisko mērķu sasniegšanā. Mācību programmu vērtēšana ietver iegūto zināšanu un prasmju, kā arī vispārējās darbinieku attīstības analīzi. Vērtēšana palīdz noteikt, vai finansiālie ieguldījumi mācībās ir pamatoti, un prognozēt, vai turpmāki ieguldījumi attaisnos cerības.Šī pētījuma mērķis ir vērtēt mācību programmas aviosabiedrībās, koncentrējoties uz to unikālajām mācību sistēmām un izstrādājot ieteikumus uzlabojumiem. Pētījumam ir uzdevumi:• Izpētīt personāla mācību sistēmu teorētiskos aspektus mūsdienu uzņēmumos, uzsverot ideju par organizāciju, kuras darbinieki mācās.• Analizēt un novērtēt esošās personāla mācību programmas, izmantojot divu organizāciju pieredzes izpēti.• Izstrādāt ieteikumus personāla mācību sistēmu efektivitātes uzlabošanai.Teorētisko aspektu un esošo mācību sistēmu analīze izceļ pašreizējās attiecīgo programmu stiprās un vājās puses. Pamatojoties uz šīm atziņām, ir izstrādāti konkrēti ieteikumi personāla mācību programmu uzlabošanai. Tie palīdz cilvēkresursu vadītājiem optimizēt mācību praksi un veicināt nepārtrauktu darbinieku pilnveidi, uzlabot individuālo sniegumu un sekmēt organizācijas stratēģisko mērķu sasniegšanu.

Autors: Aaliyah Lyubov Mikhaylova

Vadītājs: Ishgalei Ishmuhametov

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Uzņēmuma attīstība, izmantojot e-komercijas tehnoloģijas

Pirmā daļa ir veltīta teorētiskajiem apsvērumiem par e-komercijas tēmu, pamatprincipiem un attīstības stratēģijām, šķēršļiem un problēmām, ar kurām saskaras uzņēmumi, ieviešot regulējumu un starptautiskos standartus.Pētījuma otrajā daļā tika izpētīts kosmētikas tirgus Latvijā, analizēti galvenie kosmētikas nozares dalībnieki, analizētas tendences un novērtēta sociokultūras un ekonomisko faktoru ietekme uz patērētāju izvēli.Trešajā daļā autors analizēja SIA “BEAUTY PLACE GROUP OU Filiāle Latvija”, iepazinās ar tās vēsturi, galvenajiem pakalpojumu un produktu veidiem, izvērtēja konkurences priekšrocības un trūkumus, veica aptauju un analīzi, kā arī identificēja uzņēmuma problēmas.Ceturtajā daļā, pamatojoties uz aptaujas rezultātiem, autors izstrādāja attīstības projekta plānu ar e-komercijas tehnoloģiju izmantošanu, izvirzīja inovatīvus mērķus, novērtēja resursus, prognozēja rezultātus un tālākās attīstības iespējas.Nobeiguma daļā ir apkopoti rezultāti un sniegti ieteikumi uzņēmumam turpmākai attīstībai.

Autors: Daņiils Urbans

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Uzņēmuma inovatīvas attīstības koncepcijas izstrāde

Pirmā daļā veltīta teorētiskiem apsvērumiem par inovācijas teoriju, inovācijas processu kā uzņēmuma nepārtraukta inovātīva attīstība. Otra daļā aprakstīts ka dārzeņu audzēšana ir svarīga lauksaimniecības nozarē, galvenie parstavji tirgū, gan lauksaimniecības nozarē, gan darzeņu pārstrades tirgūs, analizēti ekonomiskie radītaji.Trešjā daļā aprakstīts uzņēmuma darbības veids dārzeņu audzēšana un realizācija, uzņēmuma ideja un dibināšana. Kādas investīcijas nepieciešamas lai sasniegtu labākus ražības rādītājus un uzlabotu produktu kvalitāti.Ceturtajā daļā izstrādāts uzņēmuma attīstības plāns attiecībā uz inovatīvām izstrādnēm liofilizācijā, vadības lēmumu pieņemšanas kritēriju izstrāde, piedāvāto uzņēmuma attīstības scenāriju apraksts un projekta budžeta sastādīšana un pamatošana, patērētaju viedoklis. Jaunās koncepcijas īstenošanas rezultātā iegūto rezultātu izvērtējums.Praktiska vertība - uzņēmuma attīstības stratēģijas izstrādes galvenais uzdevums ir kļūt par piemēru uzņēmuma izvirzīšanai vadošā pozīcijā un produktivitātes paaugstināšana.

Autors: Irina Judina

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Uzņēmuma darbības izmaiņu stratēģiskās plānošanas īpatnības uz SIA ANTIKS PAINT piemēra.

Šajā bakalaura darbā tiek analizēta SIA “Antiks Paint” stratēģiskā plānošana un tās ietekme uz uzņēmuma konkurētspēju un finansiālo stabilitāti kuģu remonta un būvniecības nozarē. Darbs sniedz teorētisku ieskatu stratēģiskās plānošanas nozīmē un tās lomu uzņēmuma attīstībā, kā arī analizē dažādas analīzes metodes.Pētījumā tiek veikta padziļināta SIA “Antiks Paint” darbības analīze, ietverot uzņēmuma vispārējo informāciju, organizatorisko struktūru un pašreizējo stratēģisko plānošanu. Uzņēmuma finanšu rādītāji tiek rūpīgi izvērtēti, un tiek veiktas intervijas ar uzņēmuma vadību, lai gūtu dziļāku izpratni par esošajiem izaicinājumiem un iespējām.Darba trešajā nodaļā tiek izstrādāts stratēģiskais plāns, kas paredz konkrētus pasākumus uzņēmuma darbības pilnveidošanai un konkurētspējas paaugstināšanai. Darbs noslēdzas ar secinājumiem un priekšlikumiem, kas balstīti uz veikto analīzi, piedāvājot risinājumus uzņēmuma ilgtspējīgai izaugsmei un tirgus pozīcijas uzlabošanai.Šī darba rezultāts ir praktisks stratēģiskās plānošanas plāns, kas palīdzēs SIA “Antiks Paint” uzlabot savu konkurētspēju un finansiālo veiktspēju mainīgajā uzņēmējdarbības vidē.

Autors: Jeļena Pavlova

Vadītājs: Renāte Indrika

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Ilgtspējīgas attīstības principu ieviešanas iespējas uzņēmuma mārketinga koncepcijā

Pirmajā nodaļā tiks aprakstīti ilgtspējīgas attīstības pamatprincipi uzņēmējdarbībā, kā arī mārketinga loma tās īstenošanā, kā tas ietekmē uzņēmumu, kā tie ir saistīti. Ar kādiem izaicinājumiem, īstenojot ilgtspējīgu attīstību, uzņēmums var saskarties, kā tas to ietekmē un kā tie savstarpēji saskan.Otrajā nodaļā tiks aplūkota apģērbu mazumtirdzniecība Latvijā, kāds ir tās ģeogrāfiskais sadalījums, kā tā ir strukturēta. Kādas iezīmes izmanto Latvijas uzņēmumi, lai piesaistītu pircējus. Un kā tagad patērētājs izprot vārdu ilgtspēja, kā viņš saprot tās nozīmi. Trešajā nodaļā tiks sniegta pamatinformācija un uzņēmuma vēsture. Kā uzņēmums ir konkurētspējīgs salīdzinājumā ar citiem uzņēmumiem. Kā uzņēmums pārzina ilgtspējīgas attīstības principus un kā uzņēmums tos piemēro.Ceturtajā nodaļā tiks definēti projekta mērķi uzņēmumam, kā uzņēmums "APRANGA" var plānot ilgtspējīgas attīstības principu ieviešanu mārketinga koncepcijā. Tiks mēģināts formulēt jauno mārketinga koncepciju, ņemot vērā ilgtspējīgas attīstības principus.

Autors: Valērija Isajeva

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View