LV EN

Klientu piesaistes metodes transporta pakalpojumu uzņēmumā

Ērika Giberte

ANOTĀCIJAS

Diploma darba mērķis ir analizēt klientu piesaistes metodes loģistikas nozarē, tādējādi izvirzot priekšlikumus tās pilnveidei.
Diploma darba uzdevumi ir izpētīt teorētiskos aspektus klientu piesaistē. Intervēt loģistikas pakalpojuma nozares uzņēmumus. Veikt DSV Latvia pārdošanas speciālistu aptauju. Veikt patērētāju aptauju par klientu piesaistes metodēm. Izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus par klientu piesaistes metodēm uzņēmumam DSV Latvia.
Darba pirmajā nodaļā tiek apkopotas klientu piesaistes metodes. Otrajā nodaļā raksturota transporta loģistikas nozare Latvijā, kā arī aplūkota DSV Latvia darbība. Diploma darba trešajā nodaļā analizēti aptaujas un interviju rezultāti. Darba nobeigumā izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi klientu piesaistes metožu izmantošanai transporta un loģistikas pakalpojumu uzņēmumiem.
Izmantotās pētījumu metodes ir literatūras analīze, intervija un aptaujas. Sasniegtie rezultāti – izpētītas klientu piesaistes metodes. Apzinātas līdzšinējās klientu piesaistes metodes uzņēmumā DSV Latvia. Noskaidrotas kādas klientu piesaistes metodes izmanto citi transporta un loģistikas pakalpojumu uzņēmumi. Izstrādāti priekšlikumi klientu piesaistes metožu izmantošanai transporta un loģistikas pakalpojumu uzņēmumiem.
Autors: Ērika Giberte
Līmenis: Profesionālais bakalauriāts
Gads: 2024
Darba valoda: Latviešu
Vadītājs: Mg. oec., Renāte Indrika
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Studiju programma: Transporta un biznesa loģistika

ATSLĒGVĀRDI

KLIENTU PIESAISTES METODES, MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS IZPLATĪŠANAS KANĀLI, LOĢISTIKAS PAKALPOJUMU NOZARE