LV EN

Klientu apmierinātība ar informācijas sniegšanu autoostās

Diane Aliou Yasmine

ANOTĀCIJAS

Šī pētījuma aktualitāte ir mobilitātes tradīciju maiņas nozīme sabiedriskā transporta izmantošanā. Tas prasa ņemt vērā dažādus klientu pieredzes aspektus sabiedriskā transporta pakalpojumu jomā. Transporta termināļi ir apgabala priekšrocība, jo tie var darboties kā katalizatori aktīvākai sabiedriskā transporta izmantošanai. Tomēr slikti plānoti un izvietoti termināļi var radīt problēmas un samazināt pasažieru skaitu.
Pētījuma mērķis ir gūt ieskatu informācijas vizualizācijas efektivitātē autoostās un palīdzēt uzlabot kopējo pasažieru pieredzi ceļojumu laikā. Autors apskata esošo literatūru par informācijas vizualizāciju transporta terminālos un pētījumiem vai paraugpraksi saistībā ar pasažieru pieredzes uzlabošanu, izmantojot efektīvu informācijas dizainu.
Autore kā datu avotus izmantoja gan kvantitatīvās, gan kvalitatīvās metodes, piemēram, lietotāju aptaujas, ekspertu intervijas un novērojumus, lai izprastu, kā pasažieri mijiedarbojas ar esošajiem informācijas displejiem.
No analīzes izriet, ka Rīgas Starptautiskajā autobusu terminālī ir laba informācijas sistēma, taču trūkst dažu vizualizācijas rīku informācijas sniegšanai. Tādējādi tika sniegti ieteikumi, kā uzlabot informācijas sniegšanu, lai uzlabotu klientu apmierinātību.
Autors: Diane Aliou Yasmine
Līmenis: Maģistrs
Gads: 2024
Darba valoda: Angļu
Vadītājs: Dr. sc. ing., Irina Jackiva
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Studiju programma: Sociālo zinātņu maģistrs transportā un loģistikā

ATSLĒGVĀRDI

TRANSPORTA TERMINĀĻI, INFORMĀCIJAS PAKALPOJUMI, VIZUALIZĀCIJA, APTAUJA, ANALĪZE