LV EN

Digitālā mārketinga aktivitātes tūrisma aģentūru uzņēmumam

Khurshedjon Khaitov

ANOTĀCIJAS

Digitālais mārketings ir būtisks konkurējošajā ceļojumu un tūrisma nozarē, lai piesaistītu patērētājus, palielinātu iesaisti un uzlabotu zīmola atpazīstamību. Izmantojot jauktas metodes, tostarp aptaujas, intervijas un literatūras pētījumus, šis pētījums analizē digitālā mārketinga stratēģijas, kas īpaši paredzētas Uzbekistānas ceļojumu uzņēmumiem. Svarīgi rezultāti atklāj vājās vietas galveno stratēģiju, piemēram, satura mārketinga, sociālo mediju mārketinga, SEO un e-pasta mārketinga, izmantošanā. Ieteikumi ietver mērķtiecīgas sociālo mediju kampaņas, uzlabotas SEO/SEM metodes, segmentētu e-pasta mārketingu un mobilo optimizāciju. Šo metožu mērķis ir palielināt klientu iesaisti, uzticību un uzņēmējdarbības attīstību, piedāvājot ceļojumu aģentūru vadītājiem praktiskus padomus, kā gūt panākumus digitālajā laikmetā.
Autors: Khurshedjon Khaitov
Līmenis: Bakalaurs
Gads: 2025
Darba valoda: Angļu
Vadītājs: Ph. D., Olga Zervina
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Studiju programma: Uzņēmējdarbība un vadība

ATSLĒGVĀRDI

DIGITĀLAIS MĀRKETINGS, CEĻOJUMU AĢENTŪRAS, UZBEKISTĀNA, SEO, SOCIĀLO MEDIJU MĀRKETINGS