LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2025
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģija

DIGITĀLĀ MĀRKETINGA TEORĒTISKAIS PAMATS.Šajā sadaļā tiek aplūkoti digitālā mārketinga metodoloģiskie un teorētiskie pamati. Ievads šajā jomā sākas ar digitālā mārketinga galveno elementu apskatu. Autors analizē arī digitālā mārketinga stratēģijas, piemēram, satura mārketingu, SEO, kontekstuālo reklāmu, sociālo mediju stratēģijas utt.STRAUMĒŠANAS PAKALPOJUMU DIGITĀLAIS MĀRKETINGS.Šī tēma sniedz īsu ievadu par vadošajiem mūzikas straumēšanas pakalpojumiem visā pasaulē, to īsu aprakstu un īpašībām. Sadaļā ir parādīti arī statistikas dati par izvēlēto tirgu.EMPĪRISKAIS PĒTĪJUMS: LABĀKĀS PRAKSES.Šajā sadaļā ietilpst: Pētījumi un analīzes par labākajām digitālā mārketinga stratēģijām straumēšanas pakalpojumiem, kā arī stratēģiju veiktspējas salīdzinājums starp uzņēmumiem.REZULTĀTI.Šajā sadaļā ir aptauja un aptaujas rezultāti, jaunuzņēmumu tendenču ieguves analīze un tabula ar salīdzinātiem rezultātiem.

Autors: Eduards Aņisimovs

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Digitālā mārketinga aktivitātes tūrisma aģentūru uzņēmumam

Digitālais mārketings ir būtisks konkurējošajā ceļojumu un tūrisma nozarē, lai piesaistītu patērētājus, palielinātu iesaisti un uzlabotu zīmola atpazīstamību. Izmantojot jauktas metodes, tostarp aptaujas, intervijas un literatūras pētījumus, šis pētījums analizē digitālā mārketinga stratēģijas, kas īpaši paredzētas Uzbekistānas ceļojumu uzņēmumiem. Svarīgi rezultāti atklāj vājās vietas galveno stratēģiju, piemēram, satura mārketinga, sociālo mediju mārketinga, SEO un e-pasta mārketinga, izmantošanā. Ieteikumi ietver mērķtiecīgas sociālo mediju kampaņas, uzlabotas SEO/SEM metodes, segmentētu e-pasta mārketingu un mobilo optimizāciju. Šo metožu mērķis ir palielināt klientu iesaisti, uzticību un uzņēmējdarbības attīstību, piedāvājot ceļojumu aģentūru vadītājiem praktiskus padomus, kā gūt panākumus digitālajā laikmetā.

Autors: Khurshedjon Khaitov

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2025

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View