LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Mārketinga aktivitātes eSporta jomā

„Mārketinga aktivitātes eSporta jomā" Autors(e): Anastasija Karačova. Darba vadītājs: Docents Ph. D. Olga Zervina. Darbs „Mārketinga aktivitātes eSporta jomā" akadēmiskā grāda „Uzņēmējdarbība un vadība" iegūšanai

Autors: Anastasija Karačova

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģija

DIGITĀLĀ MĀRKETINGA TEORĒTISKAIS PAMATS.Šajā sadaļā tiek aplūkoti digitālā mārketinga metodoloģiskie un teorētiskie pamati. Ievads šajā jomā sākas ar digitālā mārketinga galveno elementu apskatu. Autors analizē arī digitālā mārketinga stratēģijas, piemēram, satura mārketingu, SEO, kontekstuālo reklāmu, sociālo mediju stratēģijas utt.STRAUMĒŠANAS PAKALPOJUMU DIGITĀLAIS MĀRKETINGS.Šī tēma sniedz īsu ievadu par vadošajiem mūzikas straumēšanas pakalpojumiem visā pasaulē, to īsu aprakstu un īpašībām. Sadaļā ir parādīti arī statistikas dati par izvēlēto tirgu.EMPĪRISKAIS PĒTĪJUMS: LABĀKĀS PRAKSES.Šajā sadaļā ietilpst: Pētījumi un analīzes par labākajām digitālā mārketinga stratēģijām straumēšanas pakalpojumiem, kā arī stratēģiju veiktspējas salīdzinājums starp uzņēmumiem.REZULTĀTI.Šajā sadaļā ir aptauja un aptaujas rezultāti, jaunuzņēmumu tendenču ieguves analīze un tabula ar salīdzinātiem rezultātiem.

Autors: Eduards Aņisimovs

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Uzņēmuma "Lowine" digitālā mārketinga aktivitātes

Šī bakalaura darba mērķis ir piedāvāt “Lowine” vīna bāram dažādas digitālā mārketinga aktivitātes klientu piesaistīšanai. Šīs aktivitātes tiks izstrādātas, balstoties uz literatūras apskatu, interviju ar ekspertu, potenciālo klientu aptaujas rezultātiem, labās prakses piemēriem vīna bāros un vīna restorānos Latvijā un Amerikas Savienotajās Valstīs. Pētījuma rezultāti var būt noderīgi vīna bāru (kategorija ar vidējo summu 40-50EUR Baltijas valstu galvaspilsētās) mārketinga vadītājiem.Bakalaura darba autores izstrādāto ieteikumu mērķis ir piesaistīt klientus, palielināt uzņēmējdarbības aktivitāti un uzlabot mazā uzņēmuma darbības rādītājus. Šī pētījuma praktiskā nozīme slēpjas tajā, ka tas sniedz mazo uzņēmumu īpašniekiem vērtīgas atziņas par e-mārketinga efektīvu izmantošanu.

Autors: Margarita Ucika

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Digitālā mārketinga aktivitāšu izstrāde Kure Pizza

Šis pētījums izpēta digitālā mārketinga aktivitāšu attīstību picēriju ēdināšanas uzņēmumos Azerbaidžānas ēdināšanas nozarē. Sakarā ar straujajām patērētāju uzvedības izmaiņām un pieaugošo konkurentu skaitu ēdināšanas nozarē, restorāniem ir jāpieņem un jāievieš digitālā mārketinga aktivitātes, lai efektīvi iesaistītos ar mērķa patērētāju bāzi. Pētījumā tiek aplūkota vispārējā situācija un pašreizējās tendences Azerbaidžānas ēdināšanas nozarē. Izmantojot tādas pētījumu metodes kā labākās prakses salīdzināšana, konkurences salīdzināšana, aptaujas un intervijas, autors cenšas identificēt un ieteikt digitālā mārketinga aktivitātes picērijai, lai uzlabotu iesaisti ar patērētājiem un palielinātu pārdošanas apjomu, uzlabojot tās tiešsaistes klātbūtni un digitālā mārketinga centienus.

Autors: Zahid Pashayev

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Digitālā mārketinga pasākumi automašīnu pārdošanas platformai

Šī bakalaura darba mērķis ir identificēt digitālā mārketinga aktivitātes automašīnu pārdošanas platformai tiešsaistē. Darbības tiks izstrādātas, veicot potenciālo klientu aptauju, nozares paraugprakses salīdzināšanu un nozares tendenču noteikšanu, izmantojot darbības uzsākšanas analīzi, kā rezultātā tiks formulēti ieteikumi automašīnu tiešsaistes tirdzniecības vietu mārketinga vadītājiem Eiropā.Šī bakalaura darba autora izstrādātie ieteikumi digitālā mārketinga programmas īstenošanai tiešsaistes automobiļu pārdošanas platformā ir vērsti uz jaunu klientu piesaisti, aktivitātes palielināšanu platformā un darbības uzlabošanu. Šī pētījuma praktiskā nozīme ir sniegt mazo uzņēmumu īpašniekiem vērtīgas atziņas par digitālā mārketinga efektīvu izmantošanu. Pētījuma rezultāti var būt noderīgi gan mazo, gan lielo uzņēmumu īpašniekiem, lai izstrādātu efektīvas reklāmas stratēģijas un uzlabotu to finansiālos rādītājus.

Autors: Ņikita Siskovs

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View