LV EN

Uzņēmuma "Lowine" digitālā mārketinga aktivitātes

Margarita Ucika

ANOTĀCIJAS

Šī bakalaura darba mērķis ir piedāvāt “Lowine” vīna bāram dažādas digitālā mārketinga aktivitātes klientu piesaistīšanai. Šīs aktivitātes tiks izstrādātas, balstoties uz literatūras apskatu, interviju ar ekspertu, potenciālo klientu aptaujas rezultātiem, labās prakses piemēriem vīna bāros un vīna restorānos Latvijā un Amerikas Savienotajās Valstīs. Pētījuma rezultāti var būt noderīgi vīna bāru (kategorija ar vidējo summu 40-50EUR Baltijas valstu galvaspilsētās) mārketinga vadītājiem.
Bakalaura darba autores izstrādāto ieteikumu mērķis ir piesaistīt klientus, palielināt uzņēmējdarbības aktivitāti un uzlabot mazā uzņēmuma darbības rādītājus. Šī pētījuma praktiskā nozīme slēpjas tajā, ka tas sniedz mazo uzņēmumu īpašniekiem vērtīgas atziņas par e-mārketinga efektīvu izmantošanu.
Autors: Margarita Ucika
Līmenis: Bakalaurs
Gads: 2024
Darba valoda: Angļu
Vadītājs: Ph. D., Olga Zervina
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Studiju programma: Uzņēmējdarbība un vadība

ATSLĒGVĀRDI

DIGITĀLAIS MĀRKETINGS, BALTIJAS TIRGUS, APTAUJA, LABĀKĀ PRAKSE, E, MĀRKETINGA PASĀKUMI