LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Mārketinga aktivitātes eSporta jomā

„Mārketinga aktivitātes eSporta jomā" Autors(e): Anastasija Karačova. Darba vadītājs: Docents Ph. D. Olga Zervina. Darbs „Mārketinga aktivitātes eSporta jomā" akadēmiskā grāda „Uzņēmējdarbība un vadība" iegūšanai

Autors: Anastasija Karačova

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģija

DIGITĀLĀ MĀRKETINGA TEORĒTISKAIS PAMATS.Šajā sadaļā tiek aplūkoti digitālā mārketinga metodoloģiskie un teorētiskie pamati. Ievads šajā jomā sākas ar digitālā mārketinga galveno elementu apskatu. Autors analizē arī digitālā mārketinga stratēģijas, piemēram, satura mārketingu, SEO, kontekstuālo reklāmu, sociālo mediju stratēģijas utt.STRAUMĒŠANAS PAKALPOJUMU DIGITĀLAIS MĀRKETINGS.Šī tēma sniedz īsu ievadu par vadošajiem mūzikas straumēšanas pakalpojumiem visā pasaulē, to īsu aprakstu un īpašībām. Sadaļā ir parādīti arī statistikas dati par izvēlēto tirgu.EMPĪRISKAIS PĒTĪJUMS: LABĀKĀS PRAKSES.Šajā sadaļā ietilpst: Pētījumi un analīzes par labākajām digitālā mārketinga stratēģijām straumēšanas pakalpojumiem, kā arī stratēģiju veiktspējas salīdzinājums starp uzņēmumiem.REZULTĀTI.Šajā sadaļā ir aptauja un aptaujas rezultāti, jaunuzņēmumu tendenču ieguves analīze un tabula ar salīdzinātiem rezultātiem.

Autors: Eduards Aņisimovs

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Pasažieru pārvadājumu pakalpojumu uzņēmuma mārketinga komunikācijas analīze

Pirmajā nodaļā autors aplūko mārketinga nozīmi mūsdienu uzņēmumā. Galvenā uzmanība tiek pievērsta tam, kādi mārketinga instrumenti un stratēģijas pastāv mūsdienās.Otrā nodaļa ir veltīta situācijas analīzei Latvijas pārvadātāju tirgū. Atsevišķi tiek aplūkotas nozares attīstības tendences un perspektīvas.Trešajā nodaļā autore analizē pētījuma objekta - AS “RĪGAS STARPTAUTISKĀ AUTOOSTA” - darbību. Aprakstīta esošā prakse darbā ar klientiem.Ceturtajā nodaļā autore piedāvā pasākumus, kas palīdzēs pētījuma objektam veidot labākas attiecības ar klientiem. Nobeigumā sniegti ieteikumi uzņēmuma vadībai turpmākai attīstībai.

Autors: Kristīne Ivanova

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


"SIA "FARITOUR" DARBĪBAS NOVĒRTĒJUMS TŪRISMA PAKALPOJUMU TIRGŪ

Šī bakalaura darba ietvaros tika izpētīts Latvijas tūrisma tirgus un veikta uzņēmuma analīze, ietverot šādus galvenos aspektus:1. Izvēlētā uzņēmuma darbības izpēte.2. Mārketinga stratēģijas: Novērtēt izmantotās mārketinga stratēģijas un to ietekmi uz uzņēmuma pievilcību potenciālajiem klientiem.3. Uzņēmējdarbības rādītāji: Novērtēt galvenos uzņēmējdarbības rādītājus.4.Attīstības iespējas.Šī bakalaura darba mērķis ir analizēt un novērtēt tūrisma aģentūras darbības rezultātus, lai noteiktu plānotu izmaiņu efektivitāti un to ietekmi uz uzņēmuma pozicionēšanu tūrisma tirgū, ka arī noskaidrot tūrisma aģentūras attīstības iespējas un noteikt faktorus, kas ietekmēs šos rezultātus. Pētījuma metodoloģija ietver literatūras analīzi un uzņēmuma datu apkopošanu un analīzi, kā arī dažādu finanšu metožu un rādītāju piemērošanu, lai novērtētu uzņēmuma finansiālo stāvokli un perspektīvas. Iegūtie rezultāti ļaus izdarīt secinājumus par uzņēmuma SIA “Faritour” pašreizējo stāvokli un attīstības perspektīvām, kā arī sniegt ieteikumus tā finansiālās darbības optimizācijai.

Autors: Ksenija Strazdiņa

Vadītājs: Ilze Sproģe

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Mārketinga loma SIA "LUX-TA" uzņēmumā

Šī bakalaura darba pētījuma mērķis ir izpētīt, kā tūrisma aģentūras SIA "LUX TA" izmantotās mārketinga stratēģijas ietekmē zīmola atpazīstamību un klientu piesaisti tūrisma nozarē. Tajā ir apskatīta taktika, ko LUX TA izmanto tādās platformās kā Facebook un Instagram, lai piesaistītu un noturētu auditoriju, izmantojot pievilcīgu saturu. Pētījumā novērtēta mērķtiecīgu mirkļbirku ietekmētāju partnerību un interaktīvo aptauju efektivitāte lietotāju iesaistes un lojalitātes veicināšanā. Turklāt tiek pārbaudīta šo stratēģiju ieguldījumu atdeve (IA), analizējot to spēju pārvērst iesaistīšanos rezervācijās, vienlaikus saglabājot izmaksu mārketinga praksi. Nobeigumā bakalaura darbā tiek pētīts, kā SIA "LUX TA" izmanto savus mārketinga resursus, lai veicinātu pārdošanu, lai izveidotu zīmola klātbūtni un saglabātu konkurētspēju augošajā tūrisma nozarē.

Autors: Maksims Zubkovs

Vadītājs: Ilze Sproģe

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View