LV EN

Pasažieru pārvadājumu pakalpojumu uzņēmuma mārketinga komunikācijas analīze

Kristīne Ivanova

ANOTĀCIJAS

Pirmajā nodaļā autors aplūko mārketinga nozīmi mūsdienu uzņēmumā. Galvenā uzmanība tiek pievērsta tam, kādi mārketinga instrumenti un stratēģijas pastāv mūsdienās.
Otrā nodaļa ir veltīta situācijas analīzei Latvijas pārvadātāju tirgū. Atsevišķi tiek aplūkotas nozares attīstības tendences un perspektīvas.
Trešajā nodaļā autore analizē pētījuma objekta - AS “RĪGAS STARPTAUTISKĀ AUTOOSTA” - darbību. Aprakstīta esošā prakse darbā ar klientiem.
Ceturtajā nodaļā autore piedāvā pasākumus, kas palīdzēs pētījuma objektam veidot labākas attiecības ar klientiem. Nobeigumā sniegti ieteikumi uzņēmuma vadībai turpmākai attīstībai.
Autors: Kristīne Ivanova
Līmenis: Bakalaurs
Gads: 2024
Darba valoda: Latviešu
Vadītājs: Mg. oec., Oksana Skorobogatova
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Studiju programma: Uzņēmējdarbība un vadība

ATSLĒGVĀRDI

MĀRKETINGS, KLIENT, KOMUNIKĀCIJA, AKTIVITĀTES, PĀRVADĀTĀJU PAKALPOJUMI