LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Labākā prakse, kā ar digitālo risinājumu palīdzību uzlabot klientorientāciju

Darba pirmajā daļā aplūkots uz klientu orientētas pieejas jēdziens un digitālo risinājumu labākā prakse šīs pieejas sasniegšanai, uzlabojot klientu pieredzi.Darba otrajā daļā ir aplūkota uz datiem balstīta lēmumu pieņemšanas metode, kā arī esošie datu analīzes rīki un matricas klientu panākumu novērtēšanai. Turklāt tiek analizēta veiksmīga digitālo risinājumu ieviešana klientu pieredzes uzlabošanai tādos uzņēmumos kā Netflix un Spotify.Darba trešā daļa ir veltīta Latvijas tiešsaistes pārtikas piegādes tirgus analīzei. Analīze ietver pašreizējās tirgus situācijas izpēti, galveno tirgus dalībnieku apzināšanu un salīdzināšanu, kā arī lietotāju vajadzību un vēlmju apzināšanu.Darba ceturtajā daļā iepriekšējās nodaļās gūtie secinājumi tiek izmantoti, lai noteiktu labāko praksi digitālo risinājumu jomā, lai uzlabotu klientu pieredzi tiešsaistes pārtikas piegādes lietojumprogrammās. Turklāt tiek identificēti iespējamie aspekti lietotāju vajadzību apmierināšanai un sniegti ieteikumi.

Autors: Alisa Purviņa

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Pārmaiņu vadība sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumos digitālajā ekonomikā

Pirmajā nodaļā aprakstīts, ka, balstoties uz digitālajām platformām kā galveno ražošanas faktoru, tiek pārveidotas darba attiecības un darba funkcijas. Mūsdienu ekonomikā tiek pārveidotas dažādas nozares un aktivitātes, veidojas jaunas nozares, kas balstītas tikai uz jaunu tehnoloģiju izmantošanu.Otrajā nodaļā ir aprakstīts, ka ēdināšanas nozare ir ļoti konkurētspējīga Latvijas tirgū. Darba tirgus transformācijas kontekstā notiek izmaiņas prasībās darbiniekiem, kas saistītas ar viņu personības attīstību un personības izaugsmes vēlmi. Digitalizācija pārveido esošās darbavietas, pieprasot darbiniekiem jaunas prasmes, lai veiktu jaunus uzdevumus, un nepieciešama pastāvīga apmācība.Trešajā nodaļā ir aprakstīts, ka tirgus ekonomikā digitālā biznesa transformācija var veicināt izaugsmi, produktivitāti un konkurētspēju. Digitalizācija ļauj samazināt cilvēku kļūdu risku un atbrīvot speciālistu laiku svarīgāku jautājumu risināšanai.Ceturtajā nodaļā ir analizētas uzņēmuma galvenās darbības un problēmzonas, analizētas un piedāvātas perspektīvas koncepcijas esoša uzņēmuma personāla vadībai Latvijas sabiedriskās ēdināšanas tirgū, jo mūsdienu mainīgajos apstākļos personāls ir uzņēmuma galvenā vērtība.

Autors: Alīna Uļjanovska

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


No inkubatoriem iznākušo jaunuzņēmumu ilgtspēja: veiksmīgas ilgtermiņa ilgtspējas faktori

Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām, kas sniedz konstruktīvu pārskatu par pašreizējo Latvijas inovāciju tirgus situāciju un apraksta jaunuzņēmumu fenomenu, kā arī definē veiksmes faktorus un sniedz priekšstatu par projektu BUSEE.Pirmajā nodaļā ir definēts jaunuzņēmuma un inovācijas darbības jēdziens. Sniegts jaunuzņēmuma projekta attīstības un dzīves cikla saraksts. Tika atzīmēta jaunuzņēmumu darbība dažādās nozarēs. Un visbeidzot, pašreizējo tendenču izpēte jaunuzņēmumu attīstības nozarē.Otrajā nodaļā sniegts īss Latvijas inovāciju vides raksturojums. Apskatīta arī valdības, privātā sektora un akadēmiskās sfēras loma inovāciju atbalstīšanā. Jaunuzņēmumu veiksmes un šķēršļu galveno faktoru apzināšana un analīze pēc tam. Pēdējā nodaļā tiek definēti jaunuzņēmuma projekta BUSEE ilgtspējīgas attīstības faktori, sniedzot pilnīgu pārskatu par mērķiem, uzdevumiem un projekta posmiem, finansiālo pamatojumu un projekta risku pārvaldību. Papildus tiek novērtēts projekta ieguldījums inovāciju attīstībā Latvijā un norādīti projekta BUSEE turpmākās attīstības ceļi.

Autors: Artjoms Čubs

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Uzņēmuma attīstība, izmantojot e-komercijas tehnoloģijas

Pirmā daļa ir veltīta teorētiskajiem apsvērumiem par e-komercijas tēmu, pamatprincipiem un attīstības stratēģijām, šķēršļiem un problēmām, ar kurām saskaras uzņēmumi, ieviešot regulējumu un starptautiskos standartus.Pētījuma otrajā daļā tika izpētīts kosmētikas tirgus Latvijā, analizēti galvenie kosmētikas nozares dalībnieki, analizētas tendences un novērtēta sociokultūras un ekonomisko faktoru ietekme uz patērētāju izvēli.Trešajā daļā autors analizēja SIA “BEAUTY PLACE GROUP OU Filiāle Latvija”, iepazinās ar tās vēsturi, galvenajiem pakalpojumu un produktu veidiem, izvērtēja konkurences priekšrocības un trūkumus, veica aptauju un analīzi, kā arī identificēja uzņēmuma problēmas.Ceturtajā daļā, pamatojoties uz aptaujas rezultātiem, autors izstrādāja attīstības projekta plānu ar e-komercijas tehnoloģiju izmantošanu, izvirzīja inovatīvus mērķus, novērtēja resursus, prognozēja rezultātus un tālākās attīstības iespējas.Nobeiguma daļā ir apkopoti rezultāti un sniegti ieteikumi uzņēmumam turpmākai attīstībai.

Autors: Daņiils Urbans

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Pasažieru pārvadājumu pakalpojumu uzņēmuma mārketinga komunikācijas analīze

Pirmajā nodaļā autors aplūko mārketinga nozīmi mūsdienu uzņēmumā. Galvenā uzmanība tiek pievērsta tam, kādi mārketinga instrumenti un stratēģijas pastāv mūsdienās.Otrā nodaļa ir veltīta situācijas analīzei Latvijas pārvadātāju tirgū. Atsevišķi tiek aplūkotas nozares attīstības tendences un perspektīvas.Trešajā nodaļā autore analizē pētījuma objekta - AS “RĪGAS STARPTAUTISKĀ AUTOOSTA” - darbību. Aprakstīta esošā prakse darbā ar klientiem.Ceturtajā nodaļā autore piedāvā pasākumus, kas palīdzēs pētījuma objektam veidot labākas attiecības ar klientiem. Nobeigumā sniegti ieteikumi uzņēmuma vadībai turpmākai attīstībai.

Autors: Kristīne Ivanova

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu

Table View
Text View