LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Darbinieku motivācijas sistēmas uzlabošana viesnīcu nozarē.

Motivācija darbiniekiem viesnīcu nozarē spēlē izšķirošu lomu operatīvā panākuma sasniegšanā. Šis bakalaura projekts ir vērsts uz pašreizējās motivācijas sistēmas analīzi vienā no Wellton Hotels uzņēmumiem, lai izstrādātu ieteikumus tās uzlabošanai atbilstoši motivācijas teorijai. Pirmajā nodaļā tiek apskatītas dažādas motivācijas teorijas un mehānismi, sniedzot teorētisku ietvaru darbinieku motivācijas sistēmu izpratnei. Otrā nodaļa piedāvā dziļu Wellton Hotels izmantoto motivācijas sistēmu analīzi, novērtējot to efektivitāti un piedāvājot uzlabojumus, balstoties uz atradumiem. Izmantojot teorētisko analīzi, empīriskus pētījumus un aptaujas, pētījuma autors iesaka uzlabot motivācijas programmas un darbinieku apmierinātības līmeni, piedāvājot konkrētus praktiskus ieteikumus motivācijas vides uzlabošanai un kopējās pakalpojumu kvalitātes paaugstināšanai.

Autors: Karina Kostina

Vadītājs: Ishgalei Ishmuhametov

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Latvijas un Somijas nacionālo AML/CFT likumu salīdzinošā analīze.

Šajā bakalaura darbā analizēti noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas likumi Latvijā un Somijā, pievēršot uzmanību to atbilstībai Eiropas Savienības standartiem un FATF starptautiskajām rekomendācijām. Šī bakalaura darba mērķis ir sniegt ieteikumus AML/CFT prakses uzlabošanai Latvijā, salīdzinot abu valstu nacionālās un ārējās tiesību aktu prasības. Pētījumā uzsvērta AML/CFT regulējuma nozīme finanšu sektora aizsardzībai augošā tehnoloģiskā progresa un pieaugošo noziedzības risku kontekstā. Pētījums metodoloģiski ietver rūpīgu sešu Eiropas Savienības AML/CFT direktīvu, divu regulu un attiecīgo Latvijas un Somijas AML/CFT likumu analīzi. Pētījuma rezultāti uzsver vēsturisko un ekonomisko faktoru nozīmi AML/CFT pasākumu sekmīgā īstenošanā, tāpēc tiek ierosināts pilnveidot Latvijas AML/CFT sistēmu, pamatojoties uz Somijas labāko praksi.

Autors: Karolīna Avdejenko

Vadītājs: Jekaterina Vestermane

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


"SIA "FARITOUR" DARBĪBAS NOVĒRTĒJUMS TŪRISMA PAKALPOJUMU TIRGŪ

Šī bakalaura darba ietvaros tika izpētīts Latvijas tūrisma tirgus un veikta uzņēmuma analīze, ietverot šādus galvenos aspektus:1. Izvēlētā uzņēmuma darbības izpēte.2. Mārketinga stratēģijas: Novērtēt izmantotās mārketinga stratēģijas un to ietekmi uz uzņēmuma pievilcību potenciālajiem klientiem.3. Uzņēmējdarbības rādītāji: Novērtēt galvenos uzņēmējdarbības rādītājus.4.Attīstības iespējas.Šī bakalaura darba mērķis ir analizēt un novērtēt tūrisma aģentūras darbības rezultātus, lai noteiktu plānotu izmaiņu efektivitāti un to ietekmi uz uzņēmuma pozicionēšanu tūrisma tirgū, ka arī noskaidrot tūrisma aģentūras attīstības iespējas un noteikt faktorus, kas ietekmēs šos rezultātus. Pētījuma metodoloģija ietver literatūras analīzi un uzņēmuma datu apkopošanu un analīzi, kā arī dažādu finanšu metožu un rādītāju piemērošanu, lai novērtētu uzņēmuma finansiālo stāvokli un perspektīvas. Iegūtie rezultāti ļaus izdarīt secinājumus par uzņēmuma SIA “Faritour” pašreizējo stāvokli un attīstības perspektīvām, kā arī sniegt ieteikumus tā finansiālās darbības optimizācijai.

Autors: Ksenija Strazdiņa

Vadītājs: Ilze Sproģe

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Mārketinga loma SIA "LUX-TA" uzņēmumā

Šī bakalaura darba pētījuma mērķis ir izpētīt, kā tūrisma aģentūras SIA "LUX TA" izmantotās mārketinga stratēģijas ietekmē zīmola atpazīstamību un klientu piesaisti tūrisma nozarē. Tajā ir apskatīta taktika, ko LUX TA izmanto tādās platformās kā Facebook un Instagram, lai piesaistītu un noturētu auditoriju, izmantojot pievilcīgu saturu. Pētījumā novērtēta mērķtiecīgu mirkļbirku ietekmētāju partnerību un interaktīvo aptauju efektivitāte lietotāju iesaistes un lojalitātes veicināšanā. Turklāt tiek pārbaudīta šo stratēģiju ieguldījumu atdeve (IA), analizējot to spēju pārvērst iesaistīšanos rezervācijās, vienlaikus saglabājot izmaksu mārketinga praksi. Nobeigumā bakalaura darbā tiek pētīts, kā SIA "LUX TA" izmanto savus mārketinga resursus, lai veicinātu pārdošanu, lai izveidotu zīmola klātbūtni un saglabātu konkurētspēju augošajā tūrisma nozarē.

Autors: Maksims Zubkovs

Vadītājs: Ilze Sproģe

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Patērētāju uzvedības izmaiņu analīze un to ietekme, lai pilnveidotu uzņēmuma biznesa modeli

Bakalaura darbs “Patērētāju uzvedības izmaiņu analīze un to ietekme, lai pilnveidotu uzņēmuma biznesa modeli”. Darba autors: Margarita Lazuta. Zinātniskais vadītājs: Mg. oec., lektore Oksana Skorobogatova.Darbs “Uzņēmējdarbības vadībā” bakalaura grāda iegūšanai. Darbs satur 67 lpp., 28 attēlus, 4 tabulas, tika izmantoti 56 literatūras avoti un ir 2 pielikumi.Pirmajā daļā tika aprakstīti populārāko biznesa modeļu un patērētāju uzvedības tendences no teorētiskā viedokļa. Otrajā daļā tika izpētīti galvenie sabiedriskās ēdināšanas tirgus ekonomiskie rādītāji Latvijā. Tika veikta aptauja un tika izpētītas patērētāju vajadzības, kā arī esošās mārketinga stratēģijas ko izmanto sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumi.Trešajā daļā tika izanalizēti uzņēmuma "Lage Ltd SIA" restorāna “Gan Bei” veidošanās un attīstība.Ceturtajā daļā autore piedāvā jaunu scenāriju esošā uzņēmuma “Lage Ltd SIA” restorāna “Gan Bei” biznesa modeļa pilnveidošanai pielāgojoties patērētāju vēlmēm.Darba beigās tiek aprakstīti pētījuma rezultāta secinājumi un tiek piedāvātas rekomendācijas uzņēmumam, kā uzlabot jau esošo biznesa modeli apmierinot patērētāju vajadzības.

Autors: Margarita Lazuta

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu

Table View
Text View