LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Uzņēmuma ražošanas efektivitātes paaugstināšana izmantojot AS Latvijas Finieris rūpnīcas Lignums piemēru

Bakalaura darbā tiek pētīta ražošanas efektivitātes paaugstināšana AS "Latvijas Finieris" rūpnīcā Lignums, izmantojot teorētiskās pieejas un praktiskus risinājumus. Darba mērķis ir noskaidrot, kā efektivitātes uzlabošana var mainīt uzņēmuma darbības struktūru un uzlabot konkurētspēju.Bakalaura darbs sastāv no ievada un trim nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek veikta teorētiskā izpēte par ražošanas efektivitātes uzlabošanu, izmantojot dažādas teorijas un metodes. Otrajā nodaļā tiek aprakstīta rūpnīcas Lignums darbība, iekļaujot tās vēsturi, struktūru un pašreizējo situāciju. Trešājā nodaļā tiek veikta ražošanas procesa detalizēta izpēte un analīze, izmantojot iekšējās uzņēmuma programmas un darbinieku aptaujas rezultātus. Darba gaitā tiek izmantotas dažādas pētniecības metodes: deskriptīvā analīze, ekspertu intervijas, zaudējumu optimizācijas metodes, finanšu analīze un socioloģiskās aptaujas.Secinājumos tiek sniegti priekšlikumi ražošanas efektivitātes paaugstināšanai, balstoties uz iegūtajiem datiem un teorētiskajiem apskatiem. Pētījums piedāvā praktiskus risinājumus, kas palīdzēs uzlabot uzņēmuma darbību un palielināt tā konkurētspēju vietējā un starptautiskajā tirgū.

Autors: Arturs Pavlovs

Vadītājs: Renāte Indrika

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Faktori, kas ietekmē klientu lojalitāti loģistikas pakalpojumu nozarē

Šajā pētījumā autors veica aptauju, kurā piedalījās 68 dažādu uzņēmumu darbinieki, no kuriem 31 pārstāvēja loģistikas uzņēmumus un 37 darbinieki no uzņēmumiem, kas ir šo pakalpojumu lietotāji, lai analizētu iegūtos datus, izmantojot PLS-SEM metodi, un noteiktu galvenos faktorus, kas ietekmē klientu lojalitātes veidošanu. Balstoties uz identificētajiem faktoriem, autors piedāvā klientu lojalitātes paaugstināšanas pasākumu koncepciju mazajiem kravu autopārvadājumu uzņēmumiem Latvijā. Pirmajā nodaļā sniegta teorētiska informācija par loģistikas pakalpojumu sniedzēja izvēles procesu un šajā procesā izmantoto faktoru apraksts. Apskatīti arī klientu lojalitātes veidošanās pamati un tās palielināšanas pasākumi.Otrajā nodaļā iekļauta Latvijas kravu pārvadājumu tirgus analīze, Latvijas loģistikas uzņēmumu analīze un aptaujā iegūto datu analīze.Trešajā nodaļā sniegts statistiskais modelis, kurā parādīti svarīgākie faktori, kas ietekmē loģistikas uzņēmumu klientu lojalitāti. Balstoties uz statistisko modeli, tiek piedāvāta klientu lojalitātes uzlabošanas pasākumu koncepcija mazajiem loģistikas uzņēmumiem.

Autors: Artūrs Emīls Zelčs

Vadītājs: Jeļena Popova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Uzņēmuma attīstība, izmantojot e-komercijas tehnoloģijas

Pirmā daļa ir veltīta teorētiskajiem apsvērumiem par e-komercijas tēmu, pamatprincipiem un attīstības stratēģijām, šķēršļiem un problēmām, ar kurām saskaras uzņēmumi, ieviešot regulējumu un starptautiskos standartus.Pētījuma otrajā daļā tika izpētīts kosmētikas tirgus Latvijā, analizēti galvenie kosmētikas nozares dalībnieki, analizētas tendences un novērtēta sociokultūras un ekonomisko faktoru ietekme uz patērētāju izvēli.Trešajā daļā autors analizēja SIA “BEAUTY PLACE GROUP OU Filiāle Latvija”, iepazinās ar tās vēsturi, galvenajiem pakalpojumu un produktu veidiem, izvērtēja konkurences priekšrocības un trūkumus, veica aptauju un analīzi, kā arī identificēja uzņēmuma problēmas.Ceturtajā daļā, pamatojoties uz aptaujas rezultātiem, autors izstrādāja attīstības projekta plānu ar e-komercijas tehnoloģiju izmantošanu, izvirzīja inovatīvus mērķus, novērtēja resursus, prognozēja rezultātus un tālākās attīstības iespējas.Nobeiguma daļā ir apkopoti rezultāti un sniegti ieteikumi uzņēmumam turpmākai attīstībai.

Autors: Daņiils Urbans

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Laika Pārvaldības Ietekme uz Pasākumu Organizēšanu

Darbs ir veltīts pasākumu organizēšanas un efektīvas laika plānošanas faktoru izpētei, kā arī praktiskiem pielietojumiem tās uzlabošanai. Promocijas darbā tiek aplūkota laika vadības galveno koncepciju un teoriju attīstības vēsture, kā arī psiholoģiskie aspekti, kas saistīti ar efektīvu darbu ar laiku. Uzmanība tiek pievērsta laika vadības instrumentiem un tehnoloģijām. Tiek aplūkota to ietekme uz pasākumu organizēšanas produktivitātes pašreizējām un nākotnes tendencēm; pētījuma rezultāti ir izklāstīti šajā darbā, kam seko secinājumi un priekšlikumi laika pārvaldības uzlabošanai mazos pasākumu organizēšanas uzņēmumos.Pētījums sastāv no ievada, 3 nodaļām, secinājumiem un ieteikumiem.Pirmajā nodaļa veltīta laika vadības jēdzienam, instrumentiem un praksei, kas atklāti, pamatojoties uz zinātniskiem rakstiem. Otrajā nodaļā ir veikta pasākumu organizēšanas tirgus analīze Latvijā, tostarp mazo uzņēmumu analīze.Trešajā nodaļā ir analizētas intervijas ar pasākumu organizēšanas uzņēmumu vadītājiem un klientu aptauja.Secinājumi izdarīti, pamatojoties uz literatūras izpēti un empīrisko analīzi.Recomendācijas, tika sniegti ieteikumi mazo pasākumu organizēšanas uzņēmumu vadītājiem par pasākumu laika vadību.

Autors: Dmitrijs Semešins

Vadītājs: Jeļena Popova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģija

DIGITĀLĀ MĀRKETINGA TEORĒTISKAIS PAMATS.Šajā sadaļā tiek aplūkoti digitālā mārketinga metodoloģiskie un teorētiskie pamati. Ievads šajā jomā sākas ar digitālā mārketinga galveno elementu apskatu. Autors analizē arī digitālā mārketinga stratēģijas, piemēram, satura mārketingu, SEO, kontekstuālo reklāmu, sociālo mediju stratēģijas utt.STRAUMĒŠANAS PAKALPOJUMU DIGITĀLAIS MĀRKETINGS.Šī tēma sniedz īsu ievadu par vadošajiem mūzikas straumēšanas pakalpojumiem visā pasaulē, to īsu aprakstu un īpašībām. Sadaļā ir parādīti arī statistikas dati par izvēlēto tirgu.EMPĪRISKAIS PĒTĪJUMS: LABĀKĀS PRAKSES.Šajā sadaļā ietilpst: Pētījumi un analīzes par labākajām digitālā mārketinga stratēģijām straumēšanas pakalpojumiem, kā arī stratēģiju veiktspējas salīdzinājums starp uzņēmumiem.REZULTĀTI.Šajā sadaļā ir aptauja un aptaujas rezultāti, jaunuzņēmumu tendenču ieguves analīze un tabula ar salīdzinātiem rezultātiem.

Autors: Eduards Aņisimovs

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View