LV EN

Faktori, kas ietekmē klientu lojalitāti loģistikas pakalpojumu nozarē

Artūrs Emīls Zelčs

ANOTĀCIJAS

Šajā pētījumā autors veica aptauju, kurā piedalījās 68 dažādu uzņēmumu darbinieki, no kuriem 31 pārstāvēja loģistikas uzņēmumus un 37 darbinieki no uzņēmumiem, kas ir šo pakalpojumu lietotāji, lai analizētu iegūtos datus, izmantojot PLS-SEM metodi, un noteiktu galvenos faktorus, kas ietekmē klientu lojalitātes veidošanu. Balstoties uz identificētajiem faktoriem, autors piedāvā klientu lojalitātes paaugstināšanas pasākumu koncepciju mazajiem kravu autopārvadājumu uzņēmumiem Latvijā.
Pirmajā nodaļā sniegta teorētiska informācija par loģistikas pakalpojumu sniedzēja izvēles procesu un šajā procesā izmantoto faktoru apraksts. Apskatīti arī klientu lojalitātes veidošanās pamati un tās palielināšanas pasākumi.
Otrajā nodaļā iekļauta Latvijas kravu pārvadājumu tirgus analīze, Latvijas loģistikas uzņēmumu analīze un aptaujā iegūto datu analīze.
Trešajā nodaļā sniegts statistiskais modelis, kurā parādīti svarīgākie faktori, kas ietekmē loģistikas uzņēmumu klientu lojalitāti. Balstoties uz statistisko modeli, tiek piedāvāta klientu lojalitātes uzlabošanas pasākumu koncepcija mazajiem loģistikas uzņēmumiem.
Autors: Artūrs Emīls Zelčs
Līmenis: Bakalaurs
Gads: 2024
Darba valoda: Angļu
Vadītājs: Dr. oec., Jeļena Popova
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Studiju programma: Uzņēmējdarbība un vadība

ATSLĒGVĀRDI

LOĢISTIKAS PAKALPOJUMU SNIEDZĒJS, KRAVU AUTOPĀRVADĀJUMI, KLIENTU LOJALITĀTE, LOJALITĀTES PROGRAMMA, PLS, SEM ANALĪZE