LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Faktori, kas ietekmē klientu lojalitāti loģistikas pakalpojumu nozarē

Šajā pētījumā autors veica aptauju, kurā piedalījās 68 dažādu uzņēmumu darbinieki, no kuriem 31 pārstāvēja loģistikas uzņēmumus un 37 darbinieki no uzņēmumiem, kas ir šo pakalpojumu lietotāji, lai analizētu iegūtos datus, izmantojot PLS-SEM metodi, un noteiktu galvenos faktorus, kas ietekmē klientu lojalitātes veidošanu. Balstoties uz identificētajiem faktoriem, autors piedāvā klientu lojalitātes paaugstināšanas pasākumu koncepciju mazajiem kravu autopārvadājumu uzņēmumiem Latvijā. Pirmajā nodaļā sniegta teorētiska informācija par loģistikas pakalpojumu sniedzēja izvēles procesu un šajā procesā izmantoto faktoru apraksts. Apskatīti arī klientu lojalitātes veidošanās pamati un tās palielināšanas pasākumi.Otrajā nodaļā iekļauta Latvijas kravu pārvadājumu tirgus analīze, Latvijas loģistikas uzņēmumu analīze un aptaujā iegūto datu analīze.Trešajā nodaļā sniegts statistiskais modelis, kurā parādīti svarīgākie faktori, kas ietekmē loģistikas uzņēmumu klientu lojalitāti. Balstoties uz statistisko modeli, tiek piedāvāta klientu lojalitātes uzlabošanas pasākumu koncepcija mazajiem loģistikas uzņēmumiem.

Autors: Artūrs Emīls Zelčs

Vadītājs: Jeļena Popova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Patērētāju uzvedības izmaiņu analīze un to ietekme, lai pilnveidotu uzņēmuma biznesa modeli

Bakalaura darbs “Patērētāju uzvedības izmaiņu analīze un to ietekme, lai pilnveidotu uzņēmuma biznesa modeli”. Darba autors: Margarita Lazuta. Zinātniskais vadītājs: Mg. oec., lektore Oksana Skorobogatova.Darbs “Uzņēmējdarbības vadībā” bakalaura grāda iegūšanai. Darbs satur 67 lpp., 28 attēlus, 4 tabulas, tika izmantoti 56 literatūras avoti un ir 2 pielikumi.Pirmajā daļā tika aprakstīti populārāko biznesa modeļu un patērētāju uzvedības tendences no teorētiskā viedokļa. Otrajā daļā tika izpētīti galvenie sabiedriskās ēdināšanas tirgus ekonomiskie rādītāji Latvijā. Tika veikta aptauja un tika izpētītas patērētāju vajadzības, kā arī esošās mārketinga stratēģijas ko izmanto sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumi.Trešajā daļā tika izanalizēti uzņēmuma "Lage Ltd SIA" restorāna “Gan Bei” veidošanās un attīstība.Ceturtajā daļā autore piedāvā jaunu scenāriju esošā uzņēmuma “Lage Ltd SIA” restorāna “Gan Bei” biznesa modeļa pilnveidošanai pielāgojoties patērētāju vēlmēm.Darba beigās tiek aprakstīti pētījuma rezultāta secinājumi un tiek piedāvātas rekomendācijas uzņēmumam, kā uzlabot jau esošo biznesa modeli apmierinot patērētāju vajadzības.

Autors: Margarita Lazuta

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Modernas aizņemtības formu aspekti.

Darba pirmajā daļā aplūkots modernās aizņemtības aspektu variāciju jēdziens un tā īpatnības. Turklāt tiek sniegta svarīgāko vēsturisko notikumu ģenēze, kas mainīja globālās nodarbinātības vēsturi.Darba otrajā daļā ir aplūkota uz hibrīdas aizņemtības jēdziena, tā nozīme un loma modernās aizņemtības jomā.Darba trešā daļā ir aplūkota darba devēju vispārēja hibrīdnodarbinātības modeli izmantošana Latvijā. Turklāt bālstoties uz ekspertu datiem lēmumu pieņemšanas metode, izmantojot jau esošās datu apstrādes metodes. Darbā gūtie dāti tiek izmanototi secinājumām par hibrīddarba metodes pielietojumu Latvijā, lai uzlābotu darba dēveju un dārbinieku pieredzi šajā jomā.

Autors: Valērija Makšanova

Vadītājs: Veronika Siliņeviča

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View