LV EN

Šķērsplatformas 2D Spēļu izstrāde, izmantojot OpenGL un ImGui bibliotēkas

Staņislavs Ņilovs

ANOTĀCIJAS

Šī bakalaura darba mērķis bija izstrādāt starpplatformu aplikāciju, kas satur divas 2D spēles – Tetris un Snake. Darba gaitā tika analizēta priekšmeta joma un salīdzināti esošie analogi. Prasības tika formulētas, pamatojoties uz analīzes secinājumiem. Drīz pēc tam tika izveidots prasību modelis, kurā tika identificēti dalībnieki un izstrādāti lietošanas gadījumi. Pamatojoties uz izstrādātajiem lietošanas gadījumiem, tika izveidota lietošanas gadījumu diagramma, kā arī secību diagrammas un sākotnējā klašu diagramma. Ieviešanas posmā programmatūra tika izstrādāta C++ valodā, izmantojot OpenGL un Dear ImGui grafiskās bibliotēkas. Beigās tika izstrādātas 2 spēles. Visbeidzot tika pārbaudīta izstrādātā programmatūra. Testa rezultāti parādīja, ka izstrādātā aplikācija bakalaura darba izpildes procesā pilnībā atbilst visām tai izvirzītajām prasībām.
Autors: Staņislavs Ņilovs
Līmenis: Bakalaurs
Gads: 2024
Darba valoda: Angļu
Vadītājs: Mg. sc. comp., Karina Kostjkina
Fakultāte: Inženierzinātņu fakultāte
Studiju programma: Datorzinātnes

ATSLĒGVĀRDI

C++, ŠĶĒRSPLATFORMA, DATORSPĒLE, OPENGL