LV EN

Multimodālo pārvadājumu ieviešana, lai palielinātu vietējo piegādes ķēžu ilgtspēju Indijā

Mohammed Ahsan Shareef

ANOTĀCIJAS

Šajā disertācijā tiek pētīta multimodālā transporta loma ilgtspējas uzlabošanā Indijas piegādes ķēdēs, vienlaikus risinot izmaksu, produktivitātes un vides problēmas. Izmantojot Triple Bottom Line (TBL) stratēģiju un transporta teoriju, tā novērtē ekonomisko, vides un sociālo ietekmi. Dominē autotransports, radot lielas oglekļa emisijas un degvielas patēriņu. Pētījumā aplūkota literatūra, gadījumu izpēte, piemēram, Sagarmalas projekts, un ieinteresēto personu aptaujas, identificējot tādus šķēršļus kā slikta infrastruktūra, augstas izmaksas un sadrumstalota politika. Tomēr dzelzceļa, autoceļu un ūdensceļu integrēšana var uzlabot efektivitāti. Konstatējumi liecina, ka multimodālie pārvadājumi samazina izmaksas, emisijas un paļaušanos uz vienu transporta veidu, vienlaikus uzlabojot pakalpojumu kvalitāti. Ieinteresētās personas atbalsta šo pāreju, aicinot atbalstīt politiku, ieguldījumus infrastruktūrā, stimulus, un tādas tehnoloģijas kā lietu internets un blokķēde. Stratēģiskie ieteikumi ir vērsti uz sadarbību, regulējuma reformām un infrastruktūras attīstību. Šis pētījums piedāvā politikas ieskatus, lai uzlabotu Indijas piegādes ķēdes ilgtspēju un ekonomiskos mērķus.
Autors: Mohammed Ahsan Shareef
Līmenis: Maģistrs
Gads: 2025
Darba valoda: Angļu
Vadītājs: Dr. sc. ing., Genadijs Gromovs
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Studiju programma: Sociālo zinātņu maģistrs transportā un loģistikā

ATSLĒGVĀRDI

MULTIMODĀLIE PĀRVADĀJUMI, ILGTSPĒJĪGAS PIEGĀDES ĶĒDES, INDIJAS LOĢISTIKA