LV EN

Mainīga Leņķa Ventilatora Lāpstiņu Ieviešana Gāzes Turbīnas Dzinējā

Andrejs Kazanli

ANOTĀCIJAS

Šajā diplomdarbā tiek pētītas metodes gāzturbīnu dzinēju efektivitātes uzlabošanai, koncentrējoties uz dzinējiem ar augstu apvedceļa koeficientu. Pētījums ir strukturēts ap trim mērķiem: (1) gāzturbīnu dzinēju principu un sasniegumu pārskatīšana, (2) augstas apvedceļa dzinēju konstrukcijas īpatnību un izaicinājumu analīze un (3) mainīga leņķa ventilatora mehānisma izstrāde, lai optimizētu sniegumu.
Augstas apvedceļa dzinēju detaļu un to priekšrocību analīze, vienlaikus risinot siltuma pārvaldības un dzesēšanas problēmas. Pētījumā veiksmīgi piedāvāts konceptuāls dizains mainīga leņķa leņķa ventilatoram, demonstrējot tā spēju pielāgoties dažādiem lidojuma apstākļiem un uzlabot kopējo dzinēja efektivitāti.
Rezultāti liecina, ka novatorisku dzesēšanas, blīvēšanas tehnoloģiju integrēšana un uzlabotas vadības sistēmas var ievērojami uzlabot veiktspēju. Piedāvātais mainīga leņķa ventilatora mehānisms uzrāda daudzsološus rezultātus dzinēja efektivitātes optimizēšanā. Šajā darbā secināts, ka šo sasniegumu ieviešana var panākt ievērojamu gāzturbīnu dzinēju efektivitātes pieaugumu, veicinot aviācijas tehnoloģiju attīstību. Turpmākajos pētījumos jāturpina uzlabot šos risinājumus un izpētīt papildu metodes dzinēja veiktspējas uzlabošanai.
Autors: Andrejs Kazanli
Līmenis: Bakalaurs
Gads: 2024
Darba valoda: Angļu
Vadītājs: Dr. sc. ing., Aleksandrs Medvedevs
Fakultāte: Inženierzinātņu fakultāte
Studiju programma: Avioinženierija

ATSLĒGVĀRDI

GĀZES TURBĪNAS DZINĒJS, TURBOVENTILATORS, MAINĪGA LEŅĶA VENTILATORS, APVEDCEĻA ATTIECĪBA