LV EN

Loģistikas uzņēmuma darbības uzlabošana ar CRM un citu metožu palīdzību.

Aleksandr Usmanov

ANOTĀCIJAS

Šajā darbā ir aplūkota klientu attiecību pārvaldības (CRM) sistēmu ieviešana un ietekme loģistikas nozarē, izmantojot detalizētu Orion Lift gadījuma izpēti. Pētījums ietver rūpīgu finanšu analīzi un loģistikas veiktspējas novērtējumu pēc CRM integrācijas. Vietējais loģistikas uzņēmums Orion Lift saskārās ar vairākiem darbības izaicinājumiem, tostarp neefektivitāti klientu pārvaldībā un augstām darbības izmaksām. Integrējot CRM sistēmu, uzņēmuma mērķis bija racionalizēt savus procesus, uzlabot klientu apmierinātību un uzlabot vispārējo biznesa sniegumu.
Finanšu rādītāji tika rūpīgi aprēķināti pirms un pēc CRM ieviešanas. Rezultāti liecina par būtiskiem uzlabojumiem visos rādītājos, ievērojami palielinot ieņēmumus un klientu noturēšanas rādītājus, kā arī samazinot darbības izmaksas un klientu piesaistīšanas izmaksas. Promocijas darbā apskatīti arī iespējamie finansiālie un operatīvie ieguvumi no CRM sistēmām, ko papildina salīdzinošā analīze ar citām efektīvām CRM ieviešanām loģistikas sektorā. Kopumā promocijas darbs sniedz visaptverošu CRM sistēmu priekšrocību novērtējumu loģistikā, izmantojot Orion Lift kā gadījuma izpēti.
Autors: Aleksandr Usmanov
Līmenis: Profesionālais bakalauriāts
Gads: 2024
Darba valoda: Latviešu
Vadītājs: Dr. sc. ing., Genadijs Gromovs
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Studiju programma: Transporta un biznesa loģistika

ATSLĒGVĀRDI

CRM SISTĒMAS, LOĢISTIKA, DARBĪBAS EFEKTIVITĀTE, KLIENTA DZĪVES CIKLA VĒRTĪBA, KLIENTU APMIERINĀTĪBA