LV EN

Datorspēles izstrāde, uzsvaru liekot uz spēlētāja emocionālo iesaisti.

Maksims Kļaviņš

ANOTĀCIJAS

Šī bakalaura darba mērķis ir izveidot datorspēli ar unikālām mehānikām, kas spēj radīt emocionālu iesaisti spēlētājiem. Darba gaitā tika analizēta spēļu industrija un tās attīstības tendences, veikta aptauja spēlētāju kopienā un izstrādāta spēle, izmantojot Unreal Engine 5. Pētījuma rezultāti parāda emocionālās iesaistes nozīmīgumu, veicinot pozitīvu spēlētāju pieredzi.
Autors: Maksims Kļaviņš
Līmenis: Bakalaurs
Gads: 2025
Darba valoda: Latviešu
Vadītājs: Mg. sc. comp., Olga Dribeņeca
Fakultāte: Inženierzinātņu fakultāte
Studiju programma: Datorzinātnes

ATSLĒGVĀRDI

DATORSPĒLES, EMOCIONĀLĀ IESAISTE, SPĒĻU INDUSTRIJA, UNREAL ENGINE 5, SPĒĻU DIZAINS