LV EN

BEZPILOTA GAISA KUĢU TEHNOLOĢIJAS ATTĪSTĪBA: SALĪDZINOŠA ANALĪZE UN PRIEKŠLIKUMS KOMERCIĀLAI ĪSTENOŠANAI

George Mathew

ANOTĀCIJAS

Militārajiem spēkiem ir problēmas izstrādāt vismodernākos lidojošos spārnus, jo bezgalu lidaparāti ir piemēroti militārām vajadzībām un notiekošie sasniegumi aviācijas nozarē. Šajā pētījuma dokumentā ir apskatīta plaša bezgalu gaisa kuģu vēsture, aptverot visu, sākot no to pirmsākumiem līdz pat vismodernākajiem mūsdienās pieejamajiem dizainparaugiem. Lai izstrādātu vadības sistēmas, jo īpaši “fly-by-wire” tehnoloģiju, bezases konstrukcijas tagad ir daudz praktiskākas komerciālai lietošanai, jo tās ir stabilākas un vieglāk lietojamas nekā agrāk. Šī pētījuma galvenie mērķi ir novērtēt pašreizējo literatūru par svarīgām bezases gaisa kuģu tehnoloģijas daļām un izstrādāt rūpīgu plānu to komerciālai izmantošanai. Uzlabotais sadalītājs palielina ātrumu par 40 m/s, lai gan iegūtais maksimālais ātruma sadalījums pa lidmašīnu. aizmugurē bija 29,3 m/s. Rezultātā gaisa kuģis ir konstruēts ar augstāku pacēlumu un samazinātu pretestību, kas nodrošina vienmērīgāku lidojumu dažādos lietojumos. Aptuveni 53% no radītā pacelšanas spēka uzlabo pārveidotās konstrukcijas. Pamatojoties uz pētījuma rezultātiem, lidmašīnai ar uzlabotu konstrukciju bija lielāks pacelšanas spēks un samazināta pretestība, sadalot gaisa plūsmu.
Autors: George Mathew
Līmenis: Bakalaurs
Gads: 2024
Darba valoda: Angļu
Vadītājs: Mg. sc. ing., Adham Ahmed Awad Elsayed Elmenshawy
Fakultāte: Inženierzinātņu fakultāte
Studiju programma: Avioinženierija

ATSLĒGVĀRDI

SADALĪTA VILKŠANAS STŪRE, MODIFICĒTA LIDMAŠĪNA, AIRBUS MAVERICK, AERODINAMIKA