LV EN

3D Šaušanas Spēļu Izstrāde, Izmantojot Unreal Engine 5

Vadims Guļbinovs

ANOTĀCIJAS

3D šaušanas spēļu izstrāde, izmantojot Unreal Engine 5. Šis darbs ir veltīts demo versijas izstrādei ar pamata funkcionalitāti, kas tiek sagaidīta no šaušanas spēles, kas tiek noteikta, analizējot tematisko jomu. Spēles kods ir rakstīts, izmantojot C++ un Blueprints vizuālās skriptu valodas. Izstrādes process ir detalizēti aprakstīts ar minimālu specifikas izlaišanu. Galarezultāta demo spēle atbilst noteiktajām prasībām, ir pārbaudīta un to var instalēt.
Autors: Vadims Guļbinovs
Līmenis: Bakalaurs
Gads: 2025
Darba valoda: Angļu
Vadītājs: Mg. sc. comp., Karina Kostjkina
Fakultāte: Inženierzinātņu fakultāte
Studiju programma: Datorzinātnes

ATSLĒGVĀRDI

SPĒĻU IZSTRĀDE, PIRMĀS PERSONAS ŠĀVĒJA, UNREAL ENGINE 5, SPĒLES MEHĀNIKA, SPĒĻU DIZAINS