LV EN

2D Platformera Spēles Izstrāde, Izmantojot Godot Engine

Jurijs Luņovs

ANOTĀCIJAS

Šajā bakalaura darbā ir detalizēti aprakstīta spēles "Parry Knight" izstrāde, kas ir 2D bezgalīgais skrējējs, izmantojot Godot Engine. Spēle, kurā bruņinieks navigē pa dinamiski ģenerētām platformām, izvairoties vai atvairot naidīgu NPC uzbrukumus, ir iedvesmojusies no spēlēm Jetpack Joyride, Knightmare Tower, Cuphead un Shovel Knight. Projekts izceļ spēļu dizaina principu un programmēšanas prasmju praktisko pielietojumu, izmantojot Godot GDScript. Galvenie aspekti ietver galveno spēles mehānismu izveidi, lietotāja interfeisa dizainu un testēšanu. Darbā tiek prezentēti visaptveroši diagrammas, ieskaitot lietošanas gadījumu, secības un klases diagrammas, lai ilustrētu izstrādes procesu. Spēle tika izstrādāta un testēta. Šī programmatūra un darbs, kas to apraksta, atbilst visām noteiktajām prasībām.
Autors: Jurijs Luņovs
Līmenis: Bakalaurs
Gads: 2024
Darba valoda: Angļu
Vadītājs: Mg. sc. comp., Karina Kostjkina
Fakultāte: Inženierzinātņu fakultāte
Studiju programma: Datorzinātnes

ATSLĒGVĀRDI

SPĒĻU IZSTRĀDE, GODOT DZINĒJS, GDSCRIPT VALODA, 2 DIMENSIJU, PLATFORMERIS