LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Maģistrs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Riska faktori, kas ietekmē tirdzniecības darbības caurskatāmību finanšu tirgū

Pētījuma mērķis: noteikt riska faktorus, kas ietekmē finanšu iestāžu tirdzniecības darbības caurskatāmību finanšu tirgos.Pētījuma objekts: tirdzniecības darbības caurskatāmība finanšu tirgūPētījuma priekšmets: riska faktoru ietekme uz finanšu iestāžu tirdzniecības aktivitātēm.Pirmajā nodaļā ir sniegts pārskats par finanšu nozari Latvijā.Otrajā nodaļā ir ir ietverts teorētiskais pārskats par riska pārvaldību un tirdzniecības darbību tirgus caurspīdīgumu finanšu sektorā.Trešajā nodaļā ir sniegta informācija par riskiem, kas ietekmē tirgus caurskatāmību tirdzniecības operācijās.

Autors: Aleksandra Fesjuka

Vadītājs: Jeļena Popova

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Faktori, kas ietekmē klientu lojalitāti loģistikas pakalpojumu nozarē

Šajā pētījumā autors veica aptauju, kurā piedalījās 68 dažādu uzņēmumu darbinieki, no kuriem 31 pārstāvēja loģistikas uzņēmumus un 37 darbinieki no uzņēmumiem, kas ir šo pakalpojumu lietotāji, lai analizētu iegūtos datus, izmantojot PLS-SEM metodi, un noteiktu galvenos faktorus, kas ietekmē klientu lojalitātes veidošanu. Balstoties uz identificētajiem faktoriem, autors piedāvā klientu lojalitātes paaugstināšanas pasākumu koncepciju mazajiem kravu autopārvadājumu uzņēmumiem Latvijā. Pirmajā nodaļā sniegta teorētiska informācija par loģistikas pakalpojumu sniedzēja izvēles procesu un šajā procesā izmantoto faktoru apraksts. Apskatīti arī klientu lojalitātes veidošanās pamati un tās palielināšanas pasākumi.Otrajā nodaļā iekļauta Latvijas kravu pārvadājumu tirgus analīze, Latvijas loģistikas uzņēmumu analīze un aptaujā iegūto datu analīze.Trešajā nodaļā sniegts statistiskais modelis, kurā parādīti svarīgākie faktori, kas ietekmē loģistikas uzņēmumu klientu lojalitāti. Balstoties uz statistisko modeli, tiek piedāvāta klientu lojalitātes uzlabošanas pasākumu koncepcija mazajiem loģistikas uzņēmumiem.

Autors: Artūrs Emīls Zelčs

Vadītājs: Jeļena Popova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Laika Pārvaldības Ietekme uz Pasākumu Organizēšanu

Darbs ir veltīts pasākumu organizēšanas un efektīvas laika plānošanas faktoru izpētei, kā arī praktiskiem pielietojumiem tās uzlabošanai. Promocijas darbā tiek aplūkota laika vadības galveno koncepciju un teoriju attīstības vēsture, kā arī psiholoģiskie aspekti, kas saistīti ar efektīvu darbu ar laiku. Uzmanība tiek pievērsta laika vadības instrumentiem un tehnoloģijām. Tiek aplūkota to ietekme uz pasākumu organizēšanas produktivitātes pašreizējām un nākotnes tendencēm; pētījuma rezultāti ir izklāstīti šajā darbā, kam seko secinājumi un priekšlikumi laika pārvaldības uzlabošanai mazos pasākumu organizēšanas uzņēmumos.Pētījums sastāv no ievada, 3 nodaļām, secinājumiem un ieteikumiem.Pirmajā nodaļa veltīta laika vadības jēdzienam, instrumentiem un praksei, kas atklāti, pamatojoties uz zinātniskiem rakstiem. Otrajā nodaļā ir veikta pasākumu organizēšanas tirgus analīze Latvijā, tostarp mazo uzņēmumu analīze.Trešajā nodaļā ir analizētas intervijas ar pasākumu organizēšanas uzņēmumu vadītājiem un klientu aptauja.Secinājumi izdarīti, pamatojoties uz literatūras izpēti un empīrisko analīzi.Recomendācijas, tika sniegti ieteikumi mazo pasākumu organizēšanas uzņēmumu vadītājiem par pasākumu laika vadību.

Autors: Dmitrijs Semešins

Vadītājs: Jeļena Popova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View