LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Profesionālais bakalauriāts 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Loģistikas uzņēmuma darbības uzlabošana ar CRM un citu metožu palīdzību.

Šajā darbā ir aplūkota klientu attiecību pārvaldības (CRM) sistēmu ieviešana un ietekme loģistikas nozarē, izmantojot detalizētu Orion Lift gadījuma izpēti. Pētījums ietver rūpīgu finanšu analīzi un loģistikas veiktspējas novērtējumu pēc CRM integrācijas. Vietējais loģistikas uzņēmums Orion Lift saskārās ar vairākiem darbības izaicinājumiem, tostarp neefektivitāti klientu pārvaldībā un augstām darbības izmaksām. Integrējot CRM sistēmu, uzņēmuma mērķis bija racionalizēt savus procesus, uzlabot klientu apmierinātību un uzlabot vispārējo biznesa sniegumu.Finanšu rādītāji tika rūpīgi aprēķināti pirms un pēc CRM ieviešanas. Rezultāti liecina par būtiskiem uzlabojumiem visos rādītājos, ievērojami palielinot ieņēmumus un klientu noturēšanas rādītājus, kā arī samazinot darbības izmaksas un klientu piesaistīšanas izmaksas. Promocijas darbā apskatīti arī iespējamie finansiālie un operatīvie ieguvumi no CRM sistēmām, ko papildina salīdzinošā analīze ar citām efektīvām CRM ieviešanām loģistikas sektorā. Kopumā promocijas darbs sniedz visaptverošu CRM sistēmu priekšrocību novērtējumu loģistikā, izmantojot Orion Lift kā gadījuma izpēti.

Autors: Aleksandr Usmanov

Vadītājs: Genadijs Gromovs

Līmenis: Profesionālais bakalauriāts

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu

Table View
Text View