LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Labākā prakse, kā ar digitālo risinājumu palīdzību uzlabot klientorientāciju

Darba pirmajā daļā aplūkots uz klientu orientētas pieejas jēdziens un digitālo risinājumu labākā prakse šīs pieejas sasniegšanai, uzlabojot klientu pieredzi.Darba otrajā daļā ir aplūkota uz datiem balstīta lēmumu pieņemšanas metode, kā arī esošie datu analīzes rīki un matricas klientu panākumu novērtēšanai. Turklāt tiek analizēta veiksmīga digitālo risinājumu ieviešana klientu pieredzes uzlabošanai tādos uzņēmumos kā Netflix un Spotify.Darba trešā daļa ir veltīta Latvijas tiešsaistes pārtikas piegādes tirgus analīzei. Analīze ietver pašreizējās tirgus situācijas izpēti, galveno tirgus dalībnieku apzināšanu un salīdzināšanu, kā arī lietotāju vajadzību un vēlmju apzināšanu.Darba ceturtajā daļā iepriekšējās nodaļās gūtie secinājumi tiek izmantoti, lai noteiktu labāko praksi digitālo risinājumu jomā, lai uzlabotu klientu pieredzi tiešsaistes pārtikas piegādes lietojumprogrammās. Turklāt tiek identificēti iespējamie aspekti lietotāju vajadzību apmierināšanai un sniegti ieteikumi.

Autors: Alisa Purviņa

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Klientu attiecību pārvaldības programmatūras “CRM” izmantošana procesa efektivitātes uzlabošanai

Klientu attiecību pārvaldība (CRM) spēlē nozīmīgu lomu biznesa efektivitātes uzlabošanā pakalpojumu nozarē, kur klientu iesaiste tieši ietekmē ieņēmumus un ilgtermiņa ilgtspēju. Uzņēmumiem augot, manuāla procesu pārvaldība kļūst neefektīva, tādējādi radot nepieciešamību pēc automatizētiem risinājumiem. CRM sistēmas palīdz optimizēt biznesa procesus, uzlabot klientu attiecības un paaugstināt darbības efektivitāti. CRM attīstību veicina tehnoloģiskie sasniegumi datu pārvaldībā un programmatūras risinājumos, padarot to par būtisku mūsdienu biznesa stratēģijas sastāvdaļu.Šajā pētījumā tiek analizēta Dynamics 365 CRM sistēmas ieviešana SIA "Coca-Cola HBC Latvia", lai novērtētu tās ietekmi uz biznesa procesiem, klientu iesaisti un kopējo rentabilitāti. Pētījumā tiek izmantota gadījuma izpētes metodoloģija, analizējot uzņēmuma pāreju no iepriekšējās sistēmas uz Dynamics 365. Izmantojot datu analīzi un procesu novērtēšanu, tiek izcelti uzlabojumi efektivitātē, automatizācijā un klientu attiecību pārvaldībā. Pētījuma rezultāti sniedz ieskatu par CRM sistēmu nozīmi biznesa veiktspējas uzlabošanā un konkurētspējas stiprināšanā.

Autors: Artūrs Putāns

Vadītājs: Nataļja Podoļakina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2025

Darba valoda: Angļu


Manipulatora dizaina pielāgošana un integrēšana kvadkopterī.

Pēdējos gados bezpilota lidaparātu (UAV) tehnoloģijas sasniegumi ir mainījuši dažādas nozares, uzlabojot drošību un efektivitāti tajās. Šajā darbā tiek pētīta bezpiolta lidaparāta manipulatora izstrāde, kas paredzēts būvniecības un uzturēšanas uzdevumu veikšanai vadu komunikāciju nozarē. Mūsu galvenais mērķis ir izstrādāt manipulatoru, kas spēj pacelt līdz 300 gramiem smagus objektus.Mēs izpētījām dažādus literatūras avotus par UAV tipiem un to piemērotību integrācijai ar manipulatoriem. Pēc avotos gūtās informācijas, izvēlētais izvēlējāmies kvadrokopteri. Tālāk veicām gan manipilatora 3D modeļu izstrādi, gan kvadkoptera.Tiem veicām statiskā sprieguma un nobīdes analīzi, lai identificētu vietas ar augstu spriegumu un potenciālu deformāciju. Sākotnējie dizaini parāda, ka statiskā spēka, kas nepieciešams 300 gramu smaga objekta noturēšanai, pārsniedz mūsu prototipu iespējas. Lai optimizētu dizainu, tiek veikti turpmāki uzlabojumi, tostarp arī pašam kvadkopterim.Gala manipulatora dizainam tiek pārbaudītas tā pacelšanas spējas un darbības ierobežojumi. Rezultāti norāda, ka, lai gan sākotnējie dizaini bija nepietiekami, uzlabojumi ļāva saniegt izvirzīto mērķi. Pētījums noslēdzām ar reālā pielitojuma ierobežojumu noteikšanu, jau integrētai pilnai sistēmai.

Autors: Arvis Maiželis

Vadītājs: Adham Ahmed Awad Elsayed Elmenshawy

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Studiju programma: Avioinženierija

Vairāk...


DIGITĀLĀ TIRDZNIECĪBAS STRATĒĢIJAS KŪRTU UN RESTORĀNU BIZNESAM

Bakalaura darbs „Digitālā mārketinga aktivitāšu izstrāde 'The Thinnai.”. Darba autors: Jesuthasan Jacksayan. Zinātniskais vadītājs: Mg. oec., docente Olga Zervina. Darbs „Uzņēmējdarbība un vadība” grāda iegūšanai: 54pp8, 22 Skaitļi, 32 ref., 1 app.DIGITĀLĀ TIRDZNIECĪBAS STRATĒĢIJAS KŪRTU UN RESTORĀNU BIZNESAM Šī pētījuma mērķis bija izstrādāt digitālā mārketinga aktivitātes viesnīcas kūrorta uzņēmumam Šrilankas tūrisma un viesmīlības nozarē. Ņemot vērā straujās izmaiņas patērētāju uzvedībā un konkurentu ienākšanu viesnīcu nozarē, viesnīcām ir jāizmanto un jāīsteno digitālā mārketinga kustības, lai efektīvi sasniegtu potenciālo patērētāju bāzi. Pētījums pēta vispārējo perspektīvu un pašreizējos apstākļus Šrilankas tūrisma un viesmīlības nozarē. Izmantojot pētniecības metodes, tostarp labākās prakses salīdzināšanu un aptauju, autora mērķis ir noteikt un ieteikt digitālā mārketinga aktivitātes kūrortam, lai uzlabotu patērētāju iesaisti un palielinātu pārdošanas apjomu, uzlabojot tā klātbūtni tiešsaistē un digitālā mārketinga pasākumus.

Autors: Jesuthasan Jacksayan

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2025

Darba valoda: Angļu


Multimodālo pārvadājumu ieviešana, lai palielinātu vietējo piegādes ķēžu ilgtspēju Indijā

Šajā disertācijā tiek pētīta multimodālā transporta loma ilgtspējas uzlabošanā Indijas piegādes ķēdēs, vienlaikus risinot izmaksu, produktivitātes un vides problēmas. Izmantojot Triple Bottom Line (TBL) stratēģiju un transporta teoriju, tā novērtē ekonomisko, vides un sociālo ietekmi. Dominē autotransports, radot lielas oglekļa emisijas un degvielas patēriņu. Pētījumā aplūkota literatūra, gadījumu izpēte, piemēram, Sagarmalas projekts, un ieinteresēto personu aptaujas, identificējot tādus šķēršļus kā slikta infrastruktūra, augstas izmaksas un sadrumstalota politika. Tomēr dzelzceļa, autoceļu un ūdensceļu integrēšana var uzlabot efektivitāti. Konstatējumi liecina, ka multimodālie pārvadājumi samazina izmaksas, emisijas un paļaušanos uz vienu transporta veidu, vienlaikus uzlabojot pakalpojumu kvalitāti. Ieinteresētās personas atbalsta šo pāreju, aicinot atbalstīt politiku, ieguldījumus infrastruktūrā, stimulus, un tādas tehnoloģijas kā lietu internets un blokķēde. Stratēģiskie ieteikumi ir vērsti uz sadarbību, regulējuma reformām un infrastruktūras attīstību. Šis pētījums piedāvā politikas ieskatus, lai uzlabotu Indijas piegādes ķēdes ilgtspēju un ekonomiskos mērķus.

Autors: Mohammed Ahsan Shareef

Vadītājs: Genadijs Gromovs

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2025

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View