LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Loģistikas pārvaldības pilnveidošana uzņēmumā FedEx

Pētījuma mērķis: analizēt tehnoloģiju ietekmi uz FedEx Latvija operatīvo efektivitāti un identificēt galvenos izaicinājumus un iespējas, ko sniedz automātisko procesu ieviešana.Pētījuma objekts: FedEx Latvija operatīvās darbības.Pētījuma priekšmets: operāciju automatizācijas ietekme uz kompānijas efektivitāti un operatīvajām izmaksām.Pirmajā nodaļā ir sniegta teorētiska informācija par globālajām tendencēm loģistikas nozarē un FedEx lomu starptautiskajā tirgū. Tiek analizētas tehnoloģiju attīstības tendences loģistikas nozarē un to ietekme uz operatīvajām stratēģijām.Otrajā nodaļā ir aprakstīts FedEx Latvija tehnoloģisko procesu pārskatīšanas izpēte. Tiek detalizēti izanalizēti kompānijas operatīvie procesi un ieviestās tehnoloģijas, piemēram, CWC sistēmas ietekme uz operatīvo efektivitāti un izmaksu samazināšanu.Trešajā nodaļā tiek pētīti galvenie izaicinājumi, ar kuriem FedEx Latvija saskaras ieviešot jaunas tehnoloģijas. Tiek pētītas izmaksu, efektivitātes un darbinieku apmācību jomas, kā arī tehnoloģisko risinājumu ietekme uz uzņēmuma ilgtspēju un konkurences spēju tirgū.Šis bakalaura darbs sniedz dziļu analīzi par FedEx Latvija tehnoloģiskās attīstības ietekmi, piedāvājot konkrētus priekšlikumus un stratēģijas uzņēmuma operatīvās efektivitātes uzlabošanai.

Autors: Artjoms Koreckis

Vadītājs: Irina Kuzmina-Merlino

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Uzņēmuma attīstība, izmantojot e-komercijas tehnoloģijas

Pirmā daļa ir veltīta teorētiskajiem apsvērumiem par e-komercijas tēmu, pamatprincipiem un attīstības stratēģijām, šķēršļiem un problēmām, ar kurām saskaras uzņēmumi, ieviešot regulējumu un starptautiskos standartus.Pētījuma otrajā daļā tika izpētīts kosmētikas tirgus Latvijā, analizēti galvenie kosmētikas nozares dalībnieki, analizētas tendences un novērtēta sociokultūras un ekonomisko faktoru ietekme uz patērētāju izvēli.Trešajā daļā autors analizēja SIA “BEAUTY PLACE GROUP OU Filiāle Latvija”, iepazinās ar tās vēsturi, galvenajiem pakalpojumu un produktu veidiem, izvērtēja konkurences priekšrocības un trūkumus, veica aptauju un analīzi, kā arī identificēja uzņēmuma problēmas.Ceturtajā daļā, pamatojoties uz aptaujas rezultātiem, autors izstrādāja attīstības projekta plānu ar e-komercijas tehnoloģiju izmantošanu, izvirzīja inovatīvus mērķus, novērtēja resursus, prognozēja rezultātus un tālākās attīstības iespējas.Nobeiguma daļā ir apkopoti rezultāti un sniegti ieteikumi uzņēmumam turpmākai attīstībai.

Autors: Daņiils Urbans

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Patērētāju uzvedības izmaiņu analīze un to ietekme, lai pilnveidotu uzņēmuma biznesa modeli

Bakalaura darbs “Patērētāju uzvedības izmaiņu analīze un to ietekme, lai pilnveidotu uzņēmuma biznesa modeli”. Darba autors: Margarita Lazuta. Zinātniskais vadītājs: Mg. oec., lektore Oksana Skorobogatova.Darbs “Uzņēmējdarbības vadībā” bakalaura grāda iegūšanai. Darbs satur 67 lpp., 28 attēlus, 4 tabulas, tika izmantoti 56 literatūras avoti un ir 2 pielikumi.Pirmajā daļā tika aprakstīti populārāko biznesa modeļu un patērētāju uzvedības tendences no teorētiskā viedokļa. Otrajā daļā tika izpētīti galvenie sabiedriskās ēdināšanas tirgus ekonomiskie rādītāji Latvijā. Tika veikta aptauja un tika izpētītas patērētāju vajadzības, kā arī esošās mārketinga stratēģijas ko izmanto sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumi.Trešajā daļā tika izanalizēti uzņēmuma "Lage Ltd SIA" restorāna “Gan Bei” veidošanās un attīstība.Ceturtajā daļā autore piedāvā jaunu scenāriju esošā uzņēmuma “Lage Ltd SIA” restorāna “Gan Bei” biznesa modeļa pilnveidošanai pielāgojoties patērētāju vēlmēm.Darba beigās tiek aprakstīti pētījuma rezultāta secinājumi un tiek piedāvātas rekomendācijas uzņēmumam, kā uzlabot jau esošo biznesa modeli apmierinot patērētāju vajadzības.

Autors: Margarita Lazuta

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Alternatīvie enerģijas avoti Latvijā un to ietekme uz sabiedrības labklājību.

Straujās klimata pārmaiņas, kā arī ģeopolitiskā situācija pasaulē veicina "zaļo" enerģijas avotu izplatību un attīstību ne tikai valsts līmenī, bet arī mājsaimniecību sektorā. Tāpēc alternatīvie enerģijas avoti pēdējos gados kļūst aizvien populārāki.Šajā pētījumā parādīta alternatīvo enerģijas avotu izmantošana Latvijā un Baltijas valstīs, to izmantošanas modeļi un attīstības iespējas. Baltijas valstu statistikas datu bāzu analīzes rezultāti parāda alternatīvo enerģijas avotu izmantošanas tendences pēdējos gados.Pētījumā uzsvērta ēku energoefektivitātes uzlabošanas nozīme līdztekus pieaugošajai alternatīvo enerģijas avotu izmantošanas tendencei un šim nolūkam izveidotajām atbalsta programmām. šis pētījums balstās uz plāniem, noteikumiem un tiesību aktiem, lai palielinātu alternatīvo enerģijas avotu izmantošanu un samazinātu gāzu emisijas.Šajā pētījumā novērtēta alternatīvo enerģijas avotu attīstības un izmantošanas ietekme uz mājsaimniecībām un ieguvumi, ko tās var gūt.

Autors: Roberts Andrejevs

Vadītājs: Veronika Siliņeviča

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Konceptuālas pieejas izstrāde naftas un gāzes nozares mārketinga stratēģijas izveidei

Šī maģistra darba mērķis ir izstrādāt konceptuālu pieeju naftas un gāzes nozares uzņēmuma mārketinga stratēģijas veidošanai, maksimāli palielinot tirgus iespējas, attīstot ieinteresēto pušu iesaisti, kā arī nodrošinot ilgtermiņa ilgtspēju.Lai sasniegt pētījuma mērķi, šajā pētījumā ir atrisināti šādi pētījuma mērķi:● Izpētīt pašreizējās tirgus tendences, pamatojoties uz 4P, normatīvajiem regulējumiem, kā arī jaunām iespējām, pamatojoties uz literatūras apskatu, paraugprakses izpēti un mārketinga vadības profesionāļu intervēšanu.● Lai risinātu neizmantotos tirgus segmentus, novērtējot konkurentu stratēģijas, lai informētu par stratēģisko pozicionēšanu ar diferenciāciju.● Izstrādājiet konceptuālu pieeju, lai izveidotu spēcīgu 4P mārketinga stratēģiju, izmantojot digitālās tehnoloģijas, lai uzlabotu zīmola atpazīstamību, kā arī stiprinātu visu ieinteresēto pušu, piemēram, investoru un klientu, lojalitāti.

Autors: Vijay Singh Thakur

Vadītājs: Irina Kuzmina-Merlino

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View