LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Pārmaiņu vadība sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumos digitālajā ekonomikā

Pirmajā nodaļā aprakstīts, ka, balstoties uz digitālajām platformām kā galveno ražošanas faktoru, tiek pārveidotas darba attiecības un darba funkcijas. Mūsdienu ekonomikā tiek pārveidotas dažādas nozares un aktivitātes, veidojas jaunas nozares, kas balstītas tikai uz jaunu tehnoloģiju izmantošanu.Otrajā nodaļā ir aprakstīts, ka ēdināšanas nozare ir ļoti konkurētspējīga Latvijas tirgū. Darba tirgus transformācijas kontekstā notiek izmaiņas prasībās darbiniekiem, kas saistītas ar viņu personības attīstību un personības izaugsmes vēlmi. Digitalizācija pārveido esošās darbavietas, pieprasot darbiniekiem jaunas prasmes, lai veiktu jaunus uzdevumus, un nepieciešama pastāvīga apmācība.Trešajā nodaļā ir aprakstīts, ka tirgus ekonomikā digitālā biznesa transformācija var veicināt izaugsmi, produktivitāti un konkurētspēju. Digitalizācija ļauj samazināt cilvēku kļūdu risku un atbrīvot speciālistu laiku svarīgāku jautājumu risināšanai.Ceturtajā nodaļā ir analizētas uzņēmuma galvenās darbības un problēmzonas, analizētas un piedāvātas perspektīvas koncepcijas esoša uzņēmuma personāla vadībai Latvijas sabiedriskās ēdināšanas tirgū, jo mūsdienu mainīgajos apstākļos personāls ir uzņēmuma galvenā vērtība.

Autors: Alīna Uļjanovska

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Patērētāju uzvedības izmaiņu analīze un to ietekme, lai pilnveidotu uzņēmuma biznesa modeli

Bakalaura darbs “Patērētāju uzvedības izmaiņu analīze un to ietekme, lai pilnveidotu uzņēmuma biznesa modeli”. Darba autors: Margarita Lazuta. Zinātniskais vadītājs: Mg. oec., lektore Oksana Skorobogatova.Darbs “Uzņēmējdarbības vadībā” bakalaura grāda iegūšanai. Darbs satur 67 lpp., 28 attēlus, 4 tabulas, tika izmantoti 56 literatūras avoti un ir 2 pielikumi.Pirmajā daļā tika aprakstīti populārāko biznesa modeļu un patērētāju uzvedības tendences no teorētiskā viedokļa. Otrajā daļā tika izpētīti galvenie sabiedriskās ēdināšanas tirgus ekonomiskie rādītāji Latvijā. Tika veikta aptauja un tika izpētītas patērētāju vajadzības, kā arī esošās mārketinga stratēģijas ko izmanto sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumi.Trešajā daļā tika izanalizēti uzņēmuma "Lage Ltd SIA" restorāna “Gan Bei” veidošanās un attīstība.Ceturtajā daļā autore piedāvā jaunu scenāriju esošā uzņēmuma “Lage Ltd SIA” restorāna “Gan Bei” biznesa modeļa pilnveidošanai pielāgojoties patērētāju vēlmēm.Darba beigās tiek aprakstīti pētījuma rezultāta secinājumi un tiek piedāvātas rekomendācijas uzņēmumam, kā uzlabot jau esošo biznesa modeli apmierinot patērētāju vajadzības.

Autors: Margarita Lazuta

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu

Table View
Text View