LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Laika Pārvaldības Ietekme uz Pasākumu Organizēšanu

Darbs ir veltīts pasākumu organizēšanas un efektīvas laika plānošanas faktoru izpētei, kā arī praktiskiem pielietojumiem tās uzlabošanai. Promocijas darbā tiek aplūkota laika vadības galveno koncepciju un teoriju attīstības vēsture, kā arī psiholoģiskie aspekti, kas saistīti ar efektīvu darbu ar laiku. Uzmanība tiek pievērsta laika vadības instrumentiem un tehnoloģijām. Tiek aplūkota to ietekme uz pasākumu organizēšanas produktivitātes pašreizējām un nākotnes tendencēm; pētījuma rezultāti ir izklāstīti šajā darbā, kam seko secinājumi un priekšlikumi laika pārvaldības uzlabošanai mazos pasākumu organizēšanas uzņēmumos.Pētījums sastāv no ievada, 3 nodaļām, secinājumiem un ieteikumiem.Pirmajā nodaļa veltīta laika vadības jēdzienam, instrumentiem un praksei, kas atklāti, pamatojoties uz zinātniskiem rakstiem. Otrajā nodaļā ir veikta pasākumu organizēšanas tirgus analīze Latvijā, tostarp mazo uzņēmumu analīze.Trešajā nodaļā ir analizētas intervijas ar pasākumu organizēšanas uzņēmumu vadītājiem un klientu aptauja.Secinājumi izdarīti, pamatojoties uz literatūras izpēti un empīrisko analīzi.Recomendācijas, tika sniegti ieteikumi mazo pasākumu organizēšanas uzņēmumu vadītājiem par pasākumu laika vadību.

Autors: Dmitrijs Semešins

Vadītājs: Jeļena Popova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Uzņēmuma "Lowine" digitālā mārketinga aktivitātes

Šī bakalaura darba mērķis ir piedāvāt “Lowine” vīna bāram dažādas digitālā mārketinga aktivitātes klientu piesaistīšanai. Šīs aktivitātes tiks izstrādātas, balstoties uz literatūras apskatu, interviju ar ekspertu, potenciālo klientu aptaujas rezultātiem, labās prakses piemēriem vīna bāros un vīna restorānos Latvijā un Amerikas Savienotajās Valstīs. Pētījuma rezultāti var būt noderīgi vīna bāru (kategorija ar vidējo summu 40-50EUR Baltijas valstu galvaspilsētās) mārketinga vadītājiem.Bakalaura darba autores izstrādāto ieteikumu mērķis ir piesaistīt klientus, palielināt uzņēmējdarbības aktivitāti un uzlabot mazā uzņēmuma darbības rādītājus. Šī pētījuma praktiskā nozīme slēpjas tajā, ka tas sniedz mazo uzņēmumu īpašniekiem vērtīgas atziņas par e-mārketinga efektīvu izmantošanu.

Autors: Margarita Ucika

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View