LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Faktori, kas ietekmē klientu lojalitāti loģistikas pakalpojumu nozarē

Šajā pētījumā autors veica aptauju, kurā piedalījās 68 dažādu uzņēmumu darbinieki, no kuriem 31 pārstāvēja loģistikas uzņēmumus un 37 darbinieki no uzņēmumiem, kas ir šo pakalpojumu lietotāji, lai analizētu iegūtos datus, izmantojot PLS-SEM metodi, un noteiktu galvenos faktorus, kas ietekmē klientu lojalitātes veidošanu. Balstoties uz identificētajiem faktoriem, autors piedāvā klientu lojalitātes paaugstināšanas pasākumu koncepciju mazajiem kravu autopārvadājumu uzņēmumiem Latvijā. Pirmajā nodaļā sniegta teorētiska informācija par loģistikas pakalpojumu sniedzēja izvēles procesu un šajā procesā izmantoto faktoru apraksts. Apskatīti arī klientu lojalitātes veidošanās pamati un tās palielināšanas pasākumi.Otrajā nodaļā iekļauta Latvijas kravu pārvadājumu tirgus analīze, Latvijas loģistikas uzņēmumu analīze un aptaujā iegūto datu analīze.Trešajā nodaļā sniegts statistiskais modelis, kurā parādīti svarīgākie faktori, kas ietekmē loģistikas uzņēmumu klientu lojalitāti. Balstoties uz statistisko modeli, tiek piedāvāta klientu lojalitātes uzlabošanas pasākumu koncepcija mazajiem loģistikas uzņēmumiem.

Autors: Artūrs Emīls Zelčs

Vadītājs: Jeļena Popova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Cessna-172 priekšgala šasijas dakšas kļūdas analīze un uzlabošanas iespējas

Piezemēšanās šasija nodrošina būtisku atbalstu lidmašīnai, kad tā atrodas uz zemes. Tas ir piestiprināts pie galvenajām lidmašīnas konstrukcijas daļām. Kamēr lidmašīna atrodas uz zemes, priekšējais šasijas mehānisms pārnes visas sauszemes slodzes uz lidmašīnas konstrukciju. Standarta lidmašīnām ir galvenie pārnesumi un priekšējais šasijas ritenis, kad lidmašīna manevrē uz zemes, priekšējais šasijas ritenis ir svarīgs gan drošai nosēšanās, gan lidmašīnas vadīšanai. Galvenais šasijas mehānisms ir paredzēts, lai atvieglotu lidmašīnas drošu piezemēšanos. Kombinējot galveno un priekšējo šasijas riteņus, galvenais šasijas ritenis ļauj nosēsties vienmērīgi un bez grūdieniem. Ritošā un nosēšanās laikā visu lidmašīnas svaru balsta šasija. Izmantojot modelēšanas programmu, tika izveidots esošās Cessna 172 priekšējās šasijas dakšas dizains un precīza ģeometrija, kā arī piedāvātais priekšējās šasijas modelis. Tika salīdzināti četri dažādi priekšējās šasijas dakšas konstrukcijas materiāli un novērtēti ekvivalentie spriegumi, deformācijas un deformācijas. Ir salīdzināta priekšējās šasijas dakšas konstrukcija ar esošo un ierosināto modeli. Salīdzinot ar visiem gadījumiem, titāna sakausējuma materiāls iegūst mazāku deformāciju un ir tuvāk tērauda deformācijai.

Autors: Jithin Thundiyil Appachen

Vadītājs: Iyad Alomar

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Studiju programma: Avioinženierija

Vairāk...


Patērētāju uzvedības izmaiņu analīze un to ietekme, lai pilnveidotu uzņēmuma biznesa modeli

Bakalaura darbs “Patērētāju uzvedības izmaiņu analīze un to ietekme, lai pilnveidotu uzņēmuma biznesa modeli”. Darba autors: Margarita Lazuta. Zinātniskais vadītājs: Mg. oec., lektore Oksana Skorobogatova.Darbs “Uzņēmējdarbības vadībā” bakalaura grāda iegūšanai. Darbs satur 67 lpp., 28 attēlus, 4 tabulas, tika izmantoti 56 literatūras avoti un ir 2 pielikumi.Pirmajā daļā tika aprakstīti populārāko biznesa modeļu un patērētāju uzvedības tendences no teorētiskā viedokļa. Otrajā daļā tika izpētīti galvenie sabiedriskās ēdināšanas tirgus ekonomiskie rādītāji Latvijā. Tika veikta aptauja un tika izpētītas patērētāju vajadzības, kā arī esošās mārketinga stratēģijas ko izmanto sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumi.Trešajā daļā tika izanalizēti uzņēmuma "Lage Ltd SIA" restorāna “Gan Bei” veidošanās un attīstība.Ceturtajā daļā autore piedāvā jaunu scenāriju esošā uzņēmuma “Lage Ltd SIA” restorāna “Gan Bei” biznesa modeļa pilnveidošanai pielāgojoties patērētāju vēlmēm.Darba beigās tiek aprakstīti pētījuma rezultāta secinājumi un tiek piedāvātas rekomendācijas uzņēmumam, kā uzlabot jau esošo biznesa modeli apmierinot patērētāju vajadzības.

Autors: Margarita Lazuta

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Dabiskās Valodas Apstrādes modeļa dzīvotspējas novērtēšana kravas ekspeditoru Elektroniskā Kontrolsarakstu Sistēmā: Informācijas ieguve no kravas aprakstiem.

Šajā pētījumā tiek izskatīta Dabiskās valodas apstrādes (NLP) pielietojums elektronisko pārbaudes sarakstu sistēmās, lai uzlabotu kravas aprakstīšanu un nostiprināšanas praksi kravu pārvadātājiem. Loģistikas nozare saskaras ar nozīmīgām problēmām sakarā ar sarežģītiem un daudzveidīgiem likumiem un vajadzību pēc autonomām validācijas rīkiem kravu nostiprināšanai. Šī pētījuma mērķis ir izstrādāt noteikumu pamatā balstītu nosauktu entitāšu atpazīšanas (NER) modeli, lai standartizētu un automatizētu entitāšu izvilkšanu no kravas aprakstiem.Šī pētījuma galvenie komponenti ietver entitāšu izvilkšanas mehānisma izstrādi, izmantojot regulārās izteiksmes un standartizēto kodu sistēmas. Pētījums demonstrē NLP risinājumu potenciālu, lai no detalizētiem kravas aprakstiem ģenerētu precīzus, dinamiskus pārbaudes sarakstus, nodrošinot, ka tiek apsvērtas visas būtiskās uzdevumu sadaļas. Izstrādātā NER modelis tiek novērtēts, veicot virkni eksperimentu, demonstrējot augstu precizitāti, atpazīšanas un F1 rezultātus, tādējādi uzsvērojot tā praktisko pielietojamību reālās loģistikas operācijās. Atradumi uzsver kravas saistītās informācijas standartizēšanas nozīmi, lai veicinātu automatizēto NLP risinājumu plašāku pieņemšanu loģistikas nozarē.

Autors: Nikita Mickevičs

Vadītājs: Dmitry Pavlyuk

Līmenis: Profesionālais bakalauriāts

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Kravu pārvadājumu pakalpojumu attīstība Nigērijā: problēmas un perspektīvas

Šis pētījums vērtē Nigērijas kravas pārvadājumu nozares stāvokli, lai uzlabotu efektivitāti un izaugsmi. Izmantojam kombinētu pieeju ar kvantitatīviem un kvalitatīviem datiem. Vispirms, literatūras pārskats apkopo esošās zināšanas. Tad, analizējam sekundāros datus par nozares ainavu un savienojumiem ar citiem transportveidiem. Veicam intervijas ar ieinteresētajām personām (īpašniekiem, vadītājiem, ražotājiem, politikas veidotājiem). Publiskā aptauja noskaidro sabiedrības viedokli un nozares potenciālu. Padziļināti gadījumu pētījumi salīdzina trīs kravas pārvadājumu uzņēmumus ar unikāliem biznesa modeļiem, izmantojot SWOT analīzi to vērtēšanai un ekonomiskā ieguldījuma aplēšanai. Visbeidzot, tīkla modelis optimizē loģistiku un efektivitāti. Rezultāti tiek vizualizēti un apspriesti. Pamatojoties uz secinājumiem, sniedzam ieteikumus uzlabojumiem. Pētījums noslēdzas, atzīstot tā stiprās un vājās puses.

Autors: Olusola Adepoju Ademola

Vadītājs: Berdymyrat Ovezmyradov

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View