LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Loģistikas pārvaldības pilnveidošana uzņēmumā FedEx

Pētījuma mērķis: analizēt tehnoloģiju ietekmi uz FedEx Latvija operatīvo efektivitāti un identificēt galvenos izaicinājumus un iespējas, ko sniedz automātisko procesu ieviešana.Pētījuma objekts: FedEx Latvija operatīvās darbības.Pētījuma priekšmets: operāciju automatizācijas ietekme uz kompānijas efektivitāti un operatīvajām izmaksām.Pirmajā nodaļā ir sniegta teorētiska informācija par globālajām tendencēm loģistikas nozarē un FedEx lomu starptautiskajā tirgū. Tiek analizētas tehnoloģiju attīstības tendences loģistikas nozarē un to ietekme uz operatīvajām stratēģijām.Otrajā nodaļā ir aprakstīts FedEx Latvija tehnoloģisko procesu pārskatīšanas izpēte. Tiek detalizēti izanalizēti kompānijas operatīvie procesi un ieviestās tehnoloģijas, piemēram, CWC sistēmas ietekme uz operatīvo efektivitāti un izmaksu samazināšanu.Trešajā nodaļā tiek pētīti galvenie izaicinājumi, ar kuriem FedEx Latvija saskaras ieviešot jaunas tehnoloģijas. Tiek pētītas izmaksu, efektivitātes un darbinieku apmācību jomas, kā arī tehnoloģisko risinājumu ietekme uz uzņēmuma ilgtspēju un konkurences spēju tirgū.Šis bakalaura darbs sniedz dziļu analīzi par FedEx Latvija tehnoloģiskās attīstības ietekmi, piedāvājot konkrētus priekšlikumus un stratēģijas uzņēmuma operatīvās efektivitātes uzlabošanai.

Autors: Artjoms Koreckis

Vadītājs: Irina Kuzmina-Merlino

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Uzņēmuma attīstība, izmantojot e-komercijas tehnoloģijas

Pirmā daļa ir veltīta teorētiskajiem apsvērumiem par e-komercijas tēmu, pamatprincipiem un attīstības stratēģijām, šķēršļiem un problēmām, ar kurām saskaras uzņēmumi, ieviešot regulējumu un starptautiskos standartus.Pētījuma otrajā daļā tika izpētīts kosmētikas tirgus Latvijā, analizēti galvenie kosmētikas nozares dalībnieki, analizētas tendences un novērtēta sociokultūras un ekonomisko faktoru ietekme uz patērētāju izvēli.Trešajā daļā autors analizēja SIA “BEAUTY PLACE GROUP OU Filiāle Latvija”, iepazinās ar tās vēsturi, galvenajiem pakalpojumu un produktu veidiem, izvērtēja konkurences priekšrocības un trūkumus, veica aptauju un analīzi, kā arī identificēja uzņēmuma problēmas.Ceturtajā daļā, pamatojoties uz aptaujas rezultātiem, autors izstrādāja attīstības projekta plānu ar e-komercijas tehnoloģiju izmantošanu, izvirzīja inovatīvus mērķus, novērtēja resursus, prognozēja rezultātus un tālākās attīstības iespējas.Nobeiguma daļā ir apkopoti rezultāti un sniegti ieteikumi uzņēmumam turpmākai attīstībai.

Autors: Daņiils Urbans

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Organizācijas personāla darba motivēšanas sistēmas pilnveidošana

Darbinieku motivācija un saglabāšana ir būtiski svarīgi mūsdienu konkurences bagātajā IT nozarē. Šī pētījuma mērķis ir izpētīt metodes, kas palīdz paaugstināt darbinieku iesaisti un optimizēt cilvēkkapitāla izmantošanu "Smart Solutions Group" uzņēmumā.Pētījums analizē esošos motivācijas teorijas un veiksmīgus modeļus. Tad tas padziļina izpratni par "Smart Solutions Group" pašreizējo sistēmu, izmantojot aptaujas, intervijas un dokumentu pārskatus. Šī visaptverošā pieeja palīdz saprast, kā dažādi motivācijas faktori ietekmē IT personālu.Izmantojot iegūtos rezultātus, pētījums piedāvā praktiskus ieteikumus, lai uzlabotu uzņēmuma esošo sistēmu. Mērķis ir risināt gan iekšējos, gan ārējos motivācijas faktorus, lai uzlabotu darbinieku saglabāšanu un produktivitāti.Izpētot labākos paraugprakses piemērus un risinot konstatētās vājības, šis pētījums mērķē uz "Smart Solutions Group" spēju piesaistīt un saglabāt labākos IT talantus, sniedzot uzņēmumam konkurētspēju tirgū.

Autors: Kamilla Emili Mirzakhanli

Vadītājs: Ishgalei Ishmuhametov

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Ekonomiskās vides ietekmes analīze uz SIA “Rimi Latvia” tirgus pozīciju

Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām.Pirmajā nodaļā izstatīti uzņēmuma finanšu stāvokļa analīzes teorētiskie aspekti. Uzņēmuma finansiālais stāvoklis ir svarīgs, lai novērtētu tā stabilitāti un attīstības iespējas, un to ietekmē gan iekšējie, gan ārējie faktori, tostarp ekonomiskie apstākļi. Otrajā nodaļā aprakstīta SIA “Rimi Latvia”darbība. Tiek aprakstīti uzņēmuma galvenie konkurenti un salīdzināti pēc finanšu aspektiem. Tirgus analīze apskata dažādus ārējos un iekšējos faktorus, kas ietekmē uzņēmuma darbību, piemēram, sociālos, tehnoloģiskos, ekonomiskos un konkurences faktorus. Trešajā nodaļā novērtēts SIA “Rimi Latvia” finansiālais stāvoklis un, pamatojoties uz rezultātiem, tiek salīdzināta uzņēmuma darbība ar tā galveno konkurentu darbību. SIA „Rimi Latvia” darbību ietekmē vairāki ārējie faktori, tostarp ekonomiskie faktori (COVID-19 pandēmija, karš Ukrainā, cenu pieaugums, jaunu konkurentu ienākšana tirgū), sociālie faktori (pircēju paradumu maiņa, pieprasījums pēc dažādiem produktiem) un tehnoloģiskie faktori (e-komercijas izplatība, mobilo lietotņu un tiešsaistes pakalpojumu pieaugums).

Autors: Marija Siliņa

Vadītājs: Elīna Gončarova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Digitālā mārketinga aktivitāšu izstrāde Kure Pizza

Šis pētījums izpēta digitālā mārketinga aktivitāšu attīstību picēriju ēdināšanas uzņēmumos Azerbaidžānas ēdināšanas nozarē. Sakarā ar straujajām patērētāju uzvedības izmaiņām un pieaugošo konkurentu skaitu ēdināšanas nozarē, restorāniem ir jāpieņem un jāievieš digitālā mārketinga aktivitātes, lai efektīvi iesaistītos ar mērķa patērētāju bāzi. Pētījumā tiek aplūkota vispārējā situācija un pašreizējās tendences Azerbaidžānas ēdināšanas nozarē. Izmantojot tādas pētījumu metodes kā labākās prakses salīdzināšana, konkurences salīdzināšana, aptaujas un intervijas, autors cenšas identificēt un ieteikt digitālā mārketinga aktivitātes picērijai, lai uzlabotu iesaisti ar patērētājiem un palielinātu pārdošanas apjomu, uzlabojot tās tiešsaistes klātbūtni un digitālā mārketinga centienus.

Autors: Zahid Pashayev

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View