LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Maģistrs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Labākā prakse, kā ar digitālo risinājumu palīdzību uzlabot klientorientāciju

Darba pirmajā daļā aplūkots uz klientu orientētas pieejas jēdziens un digitālo risinājumu labākā prakse šīs pieejas sasniegšanai, uzlabojot klientu pieredzi.Darba otrajā daļā ir aplūkota uz datiem balstīta lēmumu pieņemšanas metode, kā arī esošie datu analīzes rīki un matricas klientu panākumu novērtēšanai. Turklāt tiek analizēta veiksmīga digitālo risinājumu ieviešana klientu pieredzes uzlabošanai tādos uzņēmumos kā Netflix un Spotify.Darba trešā daļa ir veltīta Latvijas tiešsaistes pārtikas piegādes tirgus analīzei. Analīze ietver pašreizējās tirgus situācijas izpēti, galveno tirgus dalībnieku apzināšanu un salīdzināšanu, kā arī lietotāju vajadzību un vēlmju apzināšanu.Darba ceturtajā daļā iepriekšējās nodaļās gūtie secinājumi tiek izmantoti, lai noteiktu labāko praksi digitālo risinājumu jomā, lai uzlabotu klientu pieredzi tiešsaistes pārtikas piegādes lietojumprogrammās. Turklāt tiek identificēti iespējamie aspekti lietotāju vajadzību apmierināšanai un sniegti ieteikumi.

Autors: Alisa Purviņa

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Klientu apmierinātība ar informācijas sniegšanu autoostās

Šī pētījuma aktualitāte ir mobilitātes tradīciju maiņas nozīme sabiedriskā transporta izmantošanā. Tas prasa ņemt vērā dažādus klientu pieredzes aspektus sabiedriskā transporta pakalpojumu jomā. Transporta termināļi ir apgabala priekšrocība, jo tie var darboties kā katalizatori aktīvākai sabiedriskā transporta izmantošanai. Tomēr slikti plānoti un izvietoti termināļi var radīt problēmas un samazināt pasažieru skaitu.Pētījuma mērķis ir gūt ieskatu informācijas vizualizācijas efektivitātē autoostās un palīdzēt uzlabot kopējo pasažieru pieredzi ceļojumu laikā. Autors apskata esošo literatūru par informācijas vizualizāciju transporta terminālos un pētījumiem vai paraugpraksi saistībā ar pasažieru pieredzes uzlabošanu, izmantojot efektīvu informācijas dizainu.Autore kā datu avotus izmantoja gan kvantitatīvās, gan kvalitatīvās metodes, piemēram, lietotāju aptaujas, ekspertu intervijas un novērojumus, lai izprastu, kā pasažieri mijiedarbojas ar esošajiem informācijas displejiem. No analīzes izriet, ka Rīgas Starptautiskajā autobusu terminālī ir laba informācijas sistēma, taču trūkst dažu vizualizācijas rīku informācijas sniegšanai. Tādējādi tika sniegti ieteikumi, kā uzlabot informācijas sniegšanu, lai uzlabotu klientu apmierinātību.

Autors: Diane Aliou Yasmine

Vadītājs: Irina Jackiva

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View