LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Informācijas pārvaldības lietojumprogrammas izstrāde loģistikas uzņēmumam

Darbs "Informācijas pārvaldības lietojumprogrammas izstrāde loģistikas uzņēmumam" analizē loģistikas nozares informācijas pārvaldības sistēmas un piedāvā jaunas lietojumprogrammas izstrādi. Darbā apskatīta esošo loģistikas informācijas sistēmu analīze, noteiktas jaunas lietojumprogrammas prasības, projektēta tās arhitektūra, veikta izstrāde, testēšana un lietotāju pieredzes novērtēšana. Rezultāti rāda, ka izstrādātā sistēma ir pierādījusi savu spēju uzlabot pārvaldības procesus.

Autors: Aleksejs Orlovs

Vadītājs: Olga Dribeņeca

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu

Studiju programma: Datorzinātnes

Vairāk...


Vertikālā Pacelšanās un Nosēšanās Bezpilota Lidaparāts

Bakalaura darbs sastāv no ievada, četrām daļām un noslēguma. Pirmajā sadaļā detalizēti pastāstīts par VTOL lidmašīnu tipu aprakstiem un 3 piemēriem.Otrā sadaļa stāsta par prototipa izstrādi, lidmašīnu sastāva daļām un tabulām, kur ir visa informācija par raksturlielumu izmēriem.Trešajā sadaļā par lidojuma vadības ierīcēm ir aprakstīts bezpilota mazās lidmašīnas pamat aprīkojums un tā vērtība.Ceturtajā daļā tiek parādīts tests, propellera izturības pārbaude, kā slodze ietekmē ievērojamu daļu prototipa.

Autors: Georgiy Fedotov

Vadītājs: Sergey Junusov

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Studiju programma: Avioinženierija

Vairāk...


Prezentāciju ģenerēšanas tīmekļa pakalpojumu izveide, izmantojot mākslīgā intelekta valodas modeļus

Šis bakalaura darbs ir veltīts prezentāciju ģenerēšanas tīmekļa pakalpojuma izstrādei, izmantojot AI valodas modeļus. Lietojumprogramma integrē tādus API kā OpenAI teksta ģenerēšanai, Pexels attēlu iegūšanai un Google Slides prezentāciju veidošanai, nodrošinot visaptverošu rīku augstas kvalitātes prezentāciju un video veidošanai. Backend ir veidots, izmantojot Flask, un frontend izmanto React, nodrošinot vienmērīgu lietotāja pieredzi. Galvenās funkcijas ietver lietotāja autentifikāciju, stāvokļa pārvaldību un dinamisku satura ģenerēšanu.Projektā tika analizēti esošie AI prezentāciju rīki, izstrādāts tīmekļa pakalpojums ar frontend un backend tehnoloģijām, un integrēti dažādi API, lai uzlabotu funkcionalitāti. Rūpīga testēšana nodrošināja stabilitāti, efektivitāti un lietotājdraudzīgumu. Rezultātā iegūtā lietojumprogramma spēj ģenerēt augstas kvalitātes prezentācijas un pārvērst tās saistošos videoklipos ar minimālu piepūli.Šis darbs demonstrē AI potenciālu digitālā satura radīšanas uzlabošanā, piedāvājot ievērojamus uzlabojumus efektivitātē un lietotāju iesaistē. Izstrādātais tīmekļa pakalpojums nodrošina vērtīgu rīku lietotājiem, kuriem ātri nepieciešams izveidot profesionālas prezentācijas.

Autors: Igors Pticins

Vadītājs: Aleksejs Vesjolijs

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Studiju programma: Datorzinātnes

Vairāk...


Mašīnmācīšanās izmantošana lēmumu atbalsta sistēmā

Šī darba mērķis ir uzlabot gaidīšanas laiku prognozēšanas precizitāti esošajā rindas vadības sistēmā, izmantojot mašīnmācīšanos. Tika analizēti klienta sniegtie dati un modeļi tika apmācīti, izmantojot dažādus mašīnmācīšanās algoritmus. Tika apkopoti modeļu veiktspējas rādītāji un izvēlēts labākais. Papildus tika izstrādāta programmatūra un datubāze, kas ļauj kontrolēt apmācības procesu un novērtēt modeļu kvalitāti. Programmatūras kvalitāte tika novērtēta, izmantojot nozares standartmetodoloģijas, un tika pārbaudīta.

Autors: Jevgēnijs Nikolajevs

Vadītājs: Jeļena Kijonoka

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu

Studiju programma: Datorzinātnes

Vairāk...


2D Platformera Spēles Izstrāde, Izmantojot Godot Engine

Šajā bakalaura darbā ir detalizēti aprakstīta spēles "Parry Knight" izstrāde, kas ir 2D bezgalīgais skrējējs, izmantojot Godot Engine. Spēle, kurā bruņinieks navigē pa dinamiski ģenerētām platformām, izvairoties vai atvairot naidīgu NPC uzbrukumus, ir iedvesmojusies no spēlēm Jetpack Joyride, Knightmare Tower, Cuphead un Shovel Knight. Projekts izceļ spēļu dizaina principu un programmēšanas prasmju praktisko pielietojumu, izmantojot Godot GDScript. Galvenie aspekti ietver galveno spēles mehānismu izveidi, lietotāja interfeisa dizainu un testēšanu. Darbā tiek prezentēti visaptveroši diagrammas, ieskaitot lietošanas gadījumu, secības un klases diagrammas, lai ilustrētu izstrādes procesu. Spēle tika izstrādāta un testēta. Šī programmatūra un darbs, kas to apraksta, atbilst visām noteiktajām prasībām.

Autors: Jurijs Luņovs

Vadītājs: Karina Kostjkina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Studiju programma: Datorzinātnes

Vairāk...

Table View
Text View