LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Maģistrs 2024
Fakultāte: Inženierzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

INFORMĀCIJAS SISTĒMAS IETVARS ES ILGTSPĒJAS ZIŅOŠANAI

ANOTĀCIJAMaģistra darbs “Informācijas sistēmas ietvars ES ilgtspējas ziņošanai”. Darba autore Sanita Bringmane, zinātniskais vadītājs Profesors Dr. Habil.sc.ing. Igors Kabaškins. Maģistra darba mērķis ir izstrādāt ilgtspējas ziņošanas sistēmas ietvaru, kuru uzņēmumi un organizācijas var izmantot sistēmas izstrādāšanai un ieviešanai. Maģistra darbā piedāvātais ilgstpējas ziņošanas sistēmas ietvars var kalpot kā pamats sistēmas izstrādei, palīdzot uzņēmumiem vadīt sarežģīto ilgtspējas ziņošanas procesu. Maģistra darbs sastāv no 4 daļām, darbā ietverts ESRS standartu prasību un kritēriju apkopojums, un detalizēta informācija par ziņošanas galvenajām tēmām: Vides, Sociālajiem un Pārvaldības faktoriem. Tam seko infromācija par ziņošanas sistēmu veidiem, lietošanas sistēmu diagramma, ilgstējas sistēmas ietvars un sistēmas arhitektūras izklāsts. Darbā iekļauta arī ceļa karte sistēmas ieviešanai, un darba noslēgumā ir praktiskais piemērs par vides datu ilgstpējas ziņošanas pieejas skaidrojumu, pielikumā pievienoti iespējamie aprēķinu piemēri uzņēmumam, kā arī secinājumi darba noslēgumā.

Autors: Sanita Bringmane

Vadītājs: Igors Kabaškins

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Ilgtspējīgas attīstības principu ieviešanas iespējas uzņēmuma mārketinga koncepcijā

Pirmajā nodaļā tiks aprakstīti ilgtspējīgas attīstības pamatprincipi uzņēmējdarbībā, kā arī mārketinga loma tās īstenošanā, kā tas ietekmē uzņēmumu, kā tie ir saistīti. Ar kādiem izaicinājumiem, īstenojot ilgtspējīgu attīstību, uzņēmums var saskarties, kā tas to ietekmē un kā tie savstarpēji saskan.Otrajā nodaļā tiks aplūkota apģērbu mazumtirdzniecība Latvijā, kāds ir tās ģeogrāfiskais sadalījums, kā tā ir strukturēta. Kādas iezīmes izmanto Latvijas uzņēmumi, lai piesaistītu pircējus. Un kā tagad patērētājs izprot vārdu ilgtspēja, kā viņš saprot tās nozīmi. Trešajā nodaļā tiks sniegta pamatinformācija un uzņēmuma vēsture. Kā uzņēmums ir konkurētspējīgs salīdzinājumā ar citiem uzņēmumiem. Kā uzņēmums pārzina ilgtspējīgas attīstības principus un kā uzņēmums tos piemēro.Ceturtajā nodaļā tiks definēti projekta mērķi uzņēmumam, kā uzņēmums "APRANGA" var plānot ilgtspējīgas attīstības principu ieviešanu mārketinga koncepcijā. Tiks mēģināts formulēt jauno mārketinga koncepciju, ņemot vērā ilgtspējīgas attīstības principus.

Autors: Valērija Isajeva

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View