LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2025
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģija

DIGITĀLĀ MĀRKETINGA TEORĒTISKAIS PAMATS.Šajā sadaļā tiek aplūkoti digitālā mārketinga metodoloģiskie un teorētiskie pamati. Ievads šajā jomā sākas ar digitālā mārketinga galveno elementu apskatu. Autors analizē arī digitālā mārketinga stratēģijas, piemēram, satura mārketingu, SEO, kontekstuālo reklāmu, sociālo mediju stratēģijas utt.STRAUMĒŠANAS PAKALPOJUMU DIGITĀLAIS MĀRKETINGS.Šī tēma sniedz īsu ievadu par vadošajiem mūzikas straumēšanas pakalpojumiem visā pasaulē, to īsu aprakstu un īpašībām. Sadaļā ir parādīti arī statistikas dati par izvēlēto tirgu.EMPĪRISKAIS PĒTĪJUMS: LABĀKĀS PRAKSES.Šajā sadaļā ietilpst: Pētījumi un analīzes par labākajām digitālā mārketinga stratēģijām straumēšanas pakalpojumiem, kā arī stratēģiju veiktspējas salīdzinājums starp uzņēmumiem.REZULTĀTI.Šajā sadaļā ir aptauja un aptaujas rezultāti, jaunuzņēmumu tendenču ieguves analīze un tabula ar salīdzinātiem rezultātiem.

Autors: Eduards Aņisimovs

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


DIGITĀLĀ TIRDZNIECĪBAS STRATĒĢIJAS KŪRTU UN RESTORĀNU BIZNESAM

Bakalaura darbs „Digitālā mārketinga aktivitāšu izstrāde 'The Thinnai.”. Darba autors: Jesuthasan Jacksayan. Zinātniskais vadītājs: Mg. oec., docente Olga Zervina. Darbs „Uzņēmējdarbība un vadība” grāda iegūšanai: 54pp8, 22 Skaitļi, 32 ref., 1 app.DIGITĀLĀ TIRDZNIECĪBAS STRATĒĢIJAS KŪRTU UN RESTORĀNU BIZNESAM Šī pētījuma mērķis bija izstrādāt digitālā mārketinga aktivitātes viesnīcas kūrorta uzņēmumam Šrilankas tūrisma un viesmīlības nozarē. Ņemot vērā straujās izmaiņas patērētāju uzvedībā un konkurentu ienākšanu viesnīcu nozarē, viesnīcām ir jāizmanto un jāīsteno digitālā mārketinga kustības, lai efektīvi sasniegtu potenciālo patērētāju bāzi. Pētījums pēta vispārējo perspektīvu un pašreizējos apstākļus Šrilankas tūrisma un viesmīlības nozarē. Izmantojot pētniecības metodes, tostarp labākās prakses salīdzināšanu un aptauju, autora mērķis ir noteikt un ieteikt digitālā mārketinga aktivitātes kūrortam, lai uzlabotu patērētāju iesaisti un palielinātu pārdošanas apjomu, uzlabojot tā klātbūtni tiešsaistē un digitālā mārketinga pasākumus.

Autors: Jesuthasan Jacksayan

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2025

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View