LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2025
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Digitālā mārketinga aktivitātes tūrisma aģentūru uzņēmumam

Digitālais mārketings ir būtisks konkurējošajā ceļojumu un tūrisma nozarē, lai piesaistītu patērētājus, palielinātu iesaisti un uzlabotu zīmola atpazīstamību. Izmantojot jauktas metodes, tostarp aptaujas, intervijas un literatūras pētījumus, šis pētījums analizē digitālā mārketinga stratēģijas, kas īpaši paredzētas Uzbekistānas ceļojumu uzņēmumiem. Svarīgi rezultāti atklāj vājās vietas galveno stratēģiju, piemēram, satura mārketinga, sociālo mediju mārketinga, SEO un e-pasta mārketinga, izmantošanā. Ieteikumi ietver mērķtiecīgas sociālo mediju kampaņas, uzlabotas SEO/SEM metodes, segmentētu e-pasta mārketingu un mobilo optimizāciju. Šo metožu mērķis ir palielināt klientu iesaisti, uzticību un uzņēmējdarbības attīstību, piedāvājot ceļojumu aģentūru vadītājiem praktiskus padomus, kā gūt panākumus digitālajā laikmetā.

Autors: Khurshedjon Khaitov

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2025

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View