LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Uzņēmuma attīstība, izmantojot e-komercijas tehnoloģijas

Pirmā daļa ir veltīta teorētiskajiem apsvērumiem par e-komercijas tēmu, pamatprincipiem un attīstības stratēģijām, šķēršļiem un problēmām, ar kurām saskaras uzņēmumi, ieviešot regulējumu un starptautiskos standartus.Pētījuma otrajā daļā tika izpētīts kosmētikas tirgus Latvijā, analizēti galvenie kosmētikas nozares dalībnieki, analizētas tendences un novērtēta sociokultūras un ekonomisko faktoru ietekme uz patērētāju izvēli.Trešajā daļā autors analizēja SIA “BEAUTY PLACE GROUP OU Filiāle Latvija”, iepazinās ar tās vēsturi, galvenajiem pakalpojumu un produktu veidiem, izvērtēja konkurences priekšrocības un trūkumus, veica aptauju un analīzi, kā arī identificēja uzņēmuma problēmas.Ceturtajā daļā, pamatojoties uz aptaujas rezultātiem, autors izstrādāja attīstības projekta plānu ar e-komercijas tehnoloģiju izmantošanu, izvirzīja inovatīvus mērķus, novērtēja resursus, prognozēja rezultātus un tālākās attīstības iespējas.Nobeiguma daļā ir apkopoti rezultāti un sniegti ieteikumi uzņēmumam turpmākai attīstībai.

Autors: Daņiils Urbans

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Uzņēmuma inovatīvas attīstības koncepcijas izstrāde

Pirmā daļā veltīta teorētiskiem apsvērumiem par inovācijas teoriju, inovācijas processu kā uzņēmuma nepārtraukta inovātīva attīstība. Otra daļā aprakstīts ka dārzeņu audzēšana ir svarīga lauksaimniecības nozarē, galvenie parstavji tirgū, gan lauksaimniecības nozarē, gan darzeņu pārstrades tirgūs, analizēti ekonomiskie radītaji.Trešjā daļā aprakstīts uzņēmuma darbības veids dārzeņu audzēšana un realizācija, uzņēmuma ideja un dibināšana. Kādas investīcijas nepieciešamas lai sasniegtu labākus ražības rādītājus un uzlabotu produktu kvalitāti.Ceturtajā daļā izstrādāts uzņēmuma attīstības plāns attiecībā uz inovatīvām izstrādnēm liofilizācijā, vadības lēmumu pieņemšanas kritēriju izstrāde, piedāvāto uzņēmuma attīstības scenāriju apraksts un projekta budžeta sastādīšana un pamatošana, patērētaju viedoklis. Jaunās koncepcijas īstenošanas rezultātā iegūto rezultātu izvērtējums.Praktiska vertība - uzņēmuma attīstības stratēģijas izstrādes galvenais uzdevums ir kļūt par piemēru uzņēmuma izvirzīšanai vadošā pozīcijā un produktivitātes paaugstināšana.

Autors: Irina Judina

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Ilgtspējīgas attīstības principu ieviešanas iespējas uzņēmuma mārketinga koncepcijā

Pirmajā nodaļā tiks aprakstīti ilgtspējīgas attīstības pamatprincipi uzņēmējdarbībā, kā arī mārketinga loma tās īstenošanā, kā tas ietekmē uzņēmumu, kā tie ir saistīti. Ar kādiem izaicinājumiem, īstenojot ilgtspējīgu attīstību, uzņēmums var saskarties, kā tas to ietekmē un kā tie savstarpēji saskan.Otrajā nodaļā tiks aplūkota apģērbu mazumtirdzniecība Latvijā, kāds ir tās ģeogrāfiskais sadalījums, kā tā ir strukturēta. Kādas iezīmes izmanto Latvijas uzņēmumi, lai piesaistītu pircējus. Un kā tagad patērētājs izprot vārdu ilgtspēja, kā viņš saprot tās nozīmi. Trešajā nodaļā tiks sniegta pamatinformācija un uzņēmuma vēsture. Kā uzņēmums ir konkurētspējīgs salīdzinājumā ar citiem uzņēmumiem. Kā uzņēmums pārzina ilgtspējīgas attīstības principus un kā uzņēmums tos piemēro.Ceturtajā nodaļā tiks definēti projekta mērķi uzņēmumam, kā uzņēmums "APRANGA" var plānot ilgtspējīgas attīstības principu ieviešanu mārketinga koncepcijā. Tiks mēģināts formulēt jauno mārketinga koncepciju, ņemot vērā ilgtspējīgas attīstības principus.

Autors: Valērija Isajeva

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View